Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
22 komentarzy Szufladki : , ,
obie z Olivia [licza sie przeciez checi, co nie? ;) ] w ramach odganiania zlego nastroju spowodowanego deszczowa i szaro-bura aura, ktora teraz ... brrr ... noo krecka mozna dotac ... zeby tak chociaz snieg ... troche sniegu ... ech ...

Uwaga - troche zdjec bedzie ;)

Ozdoby choinkowo-okienne :




Mikolajkowa skarpeta :



Filcowo-guziolcowe choiny [idealne do ulokowania w doniczce z ziemia, w doniczce z ciastolina, tudziez w wazonie etc.]



A to juz poczynilam sama w tajemnicy przed Olka [ w ramach czesci prezentu mikolajkowego ] :

worek na prezenty [100% recznego szycia ! drugiego takiego nie bedzie :/ nigdy w zyciu ;P ]




poduszka dla lalki [ewentualnie poduszeczka na igly jak kto chce :) ]




ekhe ekhe - POKRAK , chociaz wg zalozenia poczatkowego mial to byc domek Muminkow, ktore Oli bardzo lubi :)) Ech, co ja sie nameczylam nad dachem to moje :/ Pierwszy i ostatni taki ... Egzemplarz unikatowy ... Wys. twora jakies 30 cm, wypelniony wata, mieciutki, reszta to filc ... Teraz, jak tak patrze na niego, to mysle, ze bardziej sie moglam postarac z tymi oknami i reszta [przewracam oczami ]. Ale grunt, ze obdarowanej z pewnoscia sie spodoba, a o to przeciez chodzi :)))



A na koniec :



Normalnie nie moge odgonic jej od swojego biurka :/ tez tak macie ze swoimi dziecmi ?

Buziole ! I dziekuje ogromnie za kazde cieple slowo :***

M.
 

This Post has 22 Comments

29 listopada 2009 12:17

ale cudowne prace po prostu cudne!!
a co do biurka i osoby towarzyszącej nie ty jedna tak masz bo ja tak samo :D
i udaje ze scrapuje :D



29 listopada 2009 12:24

śliczne rzeczy stworzyłaś, te guzikowe zawieszki przepiękne :) i biurko też, kolorowe takie :)



29 listopada 2009 13:35

no nie dziwię się-tak kolorowo i inspirująco :) podziwiam-idzie ci coraz lepiej :)



29 listopada 2009 14:27

achhh babeczka przeslodka!!! a te zimowe..cuda!!



29 listopada 2009 14:31

Ahh już na Flickrze podziwiałam - cudowna landrynkowa bomba energetyczna! Bardzo mi się podoba. też się ostatnio poubiłam z szyciem :-). I tak - dzieci mój stół też uwielbiają. A jak dwóch równocześnie go okupuje (a mam dużo mniejszy niż Twój niestety) to jest niezły sajgon i zrobienie czegoś graniczy z cudem... Ale mała tak ślicznie wygląda na tym zdjęciu, że absolutnie jej od tego stołu nie odganiaj! Wyrośnie jak mamusia - mała artystka!



29 listopada 2009 16:12

Przepiękne!!!



29 listopada 2009 17:19

Oooo cudności widzę!
cudności!!!

mega kolorowe, wszystkie prezenty na pewno się będą podobać :D



29 listopada 2009 19:23

Kolorem szalejesz i dobrze, a do wiosny taaak daleko !!
Oj tak moje dziewczyny też do kompa i innych takich rzeczy sie rwą ;)



30 listopada 2009 07:28

fantastyczne guziolowe, filcowe poszywanki ;}!!!!!
sama nie wiem która cudniejsza!



30 listopada 2009 07:31

Muma, śliczności! Zwłaszcza te bombkowo-choinkowe wzruszające. Aż żałuję, że nie mam żadnego filcu na stanie...
Buziaki
Agnieszka



30 listopada 2009 08:11

Sliczne fotki i prace tez, skarpeta podoba mi sie najbardziej :)) A kącik z biurkiem - swietny. Masz piekna małą artystkę w domu :D



30 listopada 2009 19:22

Oli przecudna, a filcowe twory.... aaaa... uwielbiam!!!!!!!



21 grudnia 2009 22:15

zyczenia swiateczna Magda dla Ciebie i Twojej rodzinki posylam
i wpadaj do mnie,juz mam bloga w uzyciu:)
buziole


Anonimowy

21 grudnia 2009 23:23

Tak, pewnie tak jest



24 grudnia 2009 10:00

Cudeńka tworzysz, jedno piękniejsze od drugiego :)

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!
pozdrawiam,
ania:)



25 grudnia 2009 11:40

Muma ...

w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia
życzę ci ciszy tak pogodnej i czystej,
aby dusza usłyszała bicie serca,
radość i płacz małego Jezusa ...



25 grudnia 2009 14:45

wow... just adore all the projects and wishing you and your family a very very very merry christmas & a happy new year!!



1 stycznia 2010 14:03

Witaj w Nowym Roku!

Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu każdego dnia oraz spełnienia marzeń :*



5 stycznia 2010 10:33

Wyczesane twory filcowe!!!
Widzę, że konkurencja Ci rośnie ;)
Już biurko okupuje :P


dul

6 stycznia 2010 20:11

Tak, tez tak mam odkad syn naucyzl sie otwierac drzwi do sypialni - masakra :).



20 stycznia 2010 23:38

A gdzie Ty Mumo się podziewasz?Nie było mnie trochę,ale Ciebie to już baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo długo!!!Wszystko w porządku?
A co do córeczki....Wiesz,mnie od takiego fajnego biurka też nie mogłabyś odgonić:):):)
Odezwij się...



29 stycznia 2010 14:11

Mumka - gdzie jesteś????


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post