Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , ,
Hmmm i co ja moge madrego napisac? chyba tylko tyle, ze pazdziernik przelecial gdzies obok mnie, tak samo czesc listopada ... o.O Ale jestem - chwilowo - i mam sie calkiem niezle :)))
W dalszym ciagu jestem odcieta od swiata - co niespodziewanie ma tez swoje dobre strony hahaha - i taki stan rzeczy potrwa jeszcze troche .... nie wiem, moze to kwestia kilku dni, moze kilku tygodni .... Jakby nie bylo, staram sie regularnie wrzucac na swojego Flickra wszystko to, co udaje mi sie popelnic [ a jako ze znowu mam nawrot tworczego ADHD, wiec troche tego jest hehe ;))) ] .


Dzis tylko scrapy trzy - tak, zeby choc troche tu odkurzyc ekhe ekhe ;))) Wszystkie trzy na bazie papierow z kolekcji Oblicza Barw .
Powiem Wam szczerze, ze te papiery scrapuja sie same i praca z nimi to czysta przyjemnosc ! Aniu wielki buziak dla Ciebie za nie :***












To tyle na dzis :))))
Calusy dla wszystkich zagladajacych :****
 

This Post has 11 Comments

22 listopada 2009 11:51

wow, Mumus, ale sie rozwinela w tym dlubaniu!!!!! WOw, jestem pod wrazeniem!



22 listopada 2009 18:19

Mumuś juzpisałam na flickerze - prace boskie; i wracaj już do nas!



23 listopada 2009 08:11

:):):) bosko - kolorowo :)



23 listopada 2009 18:07

strasznie mi brakowało TWOJEJ POZYTYWNEJ ENERGI!!!



23 listopada 2009 20:11

These are just gorgeous - LOVE the photos!
Big hugs,
Nora



23 listopada 2009 22:47

Cudna feria barw i pozytywnej energii!!!
:D



25 listopada 2009 08:22

Scrapy piękne, ale to, co na Flickrze to już zupełnie rozwala !!!



28 listopada 2009 09:54

Mumcik ale u ciebie kolorowo :)
pokać swoją corę bo na pewno urosła :)



29 listopada 2009 21:59

Jesteś drugą osobą, z jaką się zetknęłam, która puka do swoich własnych drzwi:))))) Pierwsza to mój zakręcony profesor:)))) Całusy adwentowe :*



30 listopada 2009 20:10

Ja pierdziu O_o

Mumuś...po prostu mnie rozpierdzielasz!

Naparzasz jak dzika! Tyle boskich prac! O_o

A "banan przy Twoim biurku" to po prostu MEGA szczęście :*:*:*


buziole i uściski :*:*



23 lutego 2010 17:22

tudo muito lindo!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post