Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
14 komentarzy Szufladki : , , ,
Puk, puk ....
Troche trza chyba odkurzyc tutaj ... ;)
Powolutku ogarniam sie ... scrapowo i nie-scrapowo tez ...
Na dowod, ze naprawde powolutku mi to wszystko idzie - scrap ponizej - zeszly mi na niego dwa wieczory - co mnie sie baaardzo rzadko zdarza lub nie zdarza wcale o.O zeby tyle czasu taki scrap o.O ekhe, ekhe .. kompozycyjnie i dodatkowo raczej tez - bez zmian, prawie to samo, co kilka scrapow wczesniej [wstydzioch]



... scrap o takiej jednej :* co nie dosc, ze ma tej energii za wiele, to jeszcze nie chce sie nia dzielic ;p [foch] ...


Kupilam wczoraj `troche` filcu [wyrzuty sumienia zzeraja mnie do teraz haha ] i od nastepnego tyg zabieram sie za swiateczne szycie - juz sie nie moge doczekac :D


Milego weekendu :***
 

This Post has 14 Comments

31 października 2009 09:00

no dobrze myszko że wzięłas sie za to odkurzanie; bo tu niektórzy za Tobą tęsknią babo... :*



31 października 2009 10:20

Tak, tego nam tu brakowało!!!!!
Sprzątaj i wracaj!!!
Buziole :***



31 października 2009 10:47

this LO is wonderful!
Happy weekend!
Mony



31 października 2009 11:38

No wlasnie, ja codziennie sprawdzam czy cos nowego sie pojawi, czekam na inspiracje :D:D:D
Mam sugestie: czy jakies pudelko (nieduze) moglabys pokazac jak mozna udekorowac tak zeby kojarzylo sie bardzo bardzo przyjemnie ?
Napis na pudelku ma byc: Creation Box



31 października 2009 13:13

noooooo jesteś!
szyj,scrapuj..
papierów gratuluję-zajebiaszcze!



31 października 2009 13:30

podpisuję się pod AM :*
scrapiszcze super!



31 października 2009 14:17

świetny scrap:)a z tą energią to się nie zgodzę, to moje małe szalone daje mi jej najwięcej:)))



31 października 2009 21:54

Dwa wieczory,ale warto było:)



1 listopada 2009 10:39

odkurzanie dobrze Ci zrobilo, swietny wesoly i swiezutki scrapik :)



1 listopada 2009 16:16

brakowało Cię jak słonka u nas za oknem :)))

dzięi za cieplutkie scrapowe nowe promyczki Twoje !!!



1 listopada 2009 17:41

Boski skrap. Ogromnie mi sie ta klatka na ptaszki podoba!



1 listopada 2009 23:11

Ty się tam nie wstydziochuj :P

Mimo, że mnie też nie było to się za Tobą wzięłam i stęskniłam :*



7 listopada 2009 16:53

łaaał! rzeczywiście bardzo full i bardzo energy ;)))



8 listopada 2009 15:34

zapraszam do losowania koralikowych prezentasów u mnie! :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post