Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
19 komentarzy Szufladki : ,
... wiec wczoraj na szybko [ekhe, ekhe] zrobilam sobie zakladke do ksiazki [w koncu hehe ] :

 

This Post has 19 Comments

8 października 2009 12:02

na szybko powiadasz?:P aż mi skóra cierpnie na samą myśl przyszycia tylu guzików na raz:) ale za to efekt miażdżący Super!!!



8 października 2009 12:17

hehe pomyślałam dokładnie to samo co Jolinek :) Tyyle guzioli, fajna zakładka :)



8 października 2009 12:19

hehehe z tym przyszywaniem to nie jest tak zle ;))) jak sie czlowiek wciagnie albo zamysli to szybko idzie haha ;)) dzieki dziewczyny :***


Teo

8 października 2009 12:38

super
kolorowa
taka wiosenna- gdy za oknem jesień :)



8 października 2009 12:52

śliczna zakladka :)

a czy ja dobrze widze ze to Zaćmienie?
I jak Ci się podoba? :)



8 października 2009 15:36

hehe - świetny, prostu pomysł! supcio:) pozdrówcia



8 października 2009 15:58

świetna. a wiesz czemu?
bo zielona i guzikowa :P

XOXOXO.



8 października 2009 20:38

Cuuuudna :D :)
Skąd Ty masz tyle "kororowych" guziolów? :D :P



8 października 2009 21:52

Superowa jest!!!
Uwielbiam guziole ;)



9 października 2009 07:11

Radosna Mumkowa zakładka :))) Piękna !!!



9 października 2009 10:49

i guzikm z czytania, jak się człowiek na taką zakładkę zapatrzy!!!



10 października 2009 20:53

Extra zakładka,normalnie twoja wizytówka - tyle guziorków :))



12 października 2009 20:09

Mucia dobrze widzisz haha :))) tu `zacmienie` uzyte do potrzeb sesji zdjeciowej , ale przeczytane juz dawno [jak i pozostale ksiazki z serii ] --> jestem zachwycona :D:D za jakis czas na pewno przeczytam wszystko jeszcze raz :D :*

Paula spora czesc jest stad -->http://ilowescrap.com.pl/index.php?k12,guziki

cynka hahaha dobre :D:D :**

__________

Dziekuje ogromnie :****



16 października 2009 16:48

Hah.. ja też uwielbiam, a mój mąż dziwnie na mnie patrzy... hmm.. coś jakby zazdrosny był o Eddwarrrrda? :D :*



17 października 2009 11:41

Zapraszam na mój blog po wyróżnienie;)



19 października 2009 18:01

No zdziwiłabym się,gdybyś nie użyła guzików:)
Buziaczki.



20 października 2009 10:57

kochana uwielbiam twoje prace, patrzenie na nie pozytywnie nastraja mnie do otaczającego mnie świata i własnie dlatego zapraszam cię do mnie na bloga
http://samara84.blogspot.com/2009/10/65-mia-niespodzianka.html
czeka tam na ciebie niespodzianka



25 października 2009 14:20

super zakladeczka. Mozna sobie czytac i jednoczesnie guziole macac....
A scrap gazetowy.......z cudnymi nozkami...........zachwycil mnie bardzo



30 października 2009 17:30

Jeszcze raz powiem... guziolowa zakładka jest zaje*fajna ;)

A tak poza tym, to zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnień :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post