Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , , ,
... powinnam chyba raczej napisac : mala odkrywczyni ;))
W Art-Piaskownicy ruszylo nowe wyzwanie kolorystyczne - edycja Anity w `Graj w kolory`.
Mimo ze tak jakos ostatnio czasowo nie wyrabiam i ze wszystkim jestem do tylu i znowu mam mase zaleglosci we wszystkim - to mimo tego udalo mi sie zrobic az dwie prace na to wyzwanie. Dwie rozne techniki - digiscrap i scrap tradycyjny - tresc jednakowa - obie prace o odkrywaniu swiata przez 2.5-letniego malego czlowieka :



our_little_explorer


Co jest co - pewnie widac na pierwszy rzut oka hahah ;)) Credits - o ile tylko takowe spisze - dostepne bedzie na Flickrze :)

Udanego weekendu wszystkim - mnie sie moze w koncu uda zrobic w ten weekend to i owo ... moze ;)

:*
 

This Post has 11 Comments

4 lipca 2009 00:54

świetne! świetne! świetne! ;))



4 lipca 2009 01:01

:*****



4 lipca 2009 09:02

pięknie :)



4 lipca 2009 10:07

Super te Twoje scrapki, masz talent i podejście do tego :)))

Pozdrawiam cieplutko, buziaczki dla Olivki :***



4 lipca 2009 12:46

niespodzianka na moim blogu:D caluje!


Anonimowy

4 lipca 2009 16:15

hej strasznie mi się podoba to co robisz :) pozdrawiam



4 lipca 2009 16:25

Świetne obie prace, bardzo mi sie podobają :)



4 lipca 2009 19:03

rety... czego się nie dotkniesz, w jakimkolwiek kolorze to nie będzie, z czegokolwiek zrobione, to zawsze optymistyczne i pełne ciepła!



5 lipca 2009 17:24

codziennie, niezmiennie, pięknie :-DDD!!!!



5 lipca 2009 18:00

obie cudniaste!!!
;)



8 lipca 2009 01:15

Barb dzieki :**

Ewcia !! ojej dzieki wielkie :D:D calusy zwrotne od nas :***

MaryPop ooo zaraz lece do Ciebie :D :**

anonimowy/a dziekuje bardzo :D milo mi ogromnie :D pozdrawiam rowniez :**

nowalinka dziekuje :**

mamajudo :******

cynka :***

Niebiesko_Oka :***


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post