Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
4 komentarzy Szufladki : , , , ,
W Art-Piaskownicy kolejna edycja `przepisu na` przygotowana tym razem przez Edit :

Składniki:
- użyty materiał
- ręcznie robiony kwiatek bądź kwiatki
- ręczne lub maszynowe przeszycia
- użyta jakkolwiek farba
- guziki


Chyba nie moglabym wymarzyc sobie lepszego przepisu ! Ten material, farba i guziki ! :D

be creative ;)

... naiwnie wierzylam, ze z takim
przepisem to pojdzie mi szybko, latwo i przyjemnie .... guzik ... Po przyklejeniu materialu i zdjecia, po zrobieniu wlasnorecznego kwiatka [z chusteczki higienicznej ;) ], po wybraniu guzikow i pomaziania bazy farba okazalo sie nagle, ze na tym sie niestety moje pomysly koncza :/ Nooo niestety - ostatnio cos malo kreatywna bywam ..... :(
Na zdjeciu doniczki wlasnorecznie ozdobione farba akrylowa przeze mnie, przy baaardzo wielkiej pomocy Oli :))))) bo Oli ostatnio baaardzo kreatywna bywa - jak nie farba to filc, jak nie filc to wycinanki z puncherow .... aaaa i stemple Oli baaaardzo lubi :))))) ... jeszcze troche i bede miala kompana do scrapowania buahahahah ;))))


Aaaa zapomnialam dodac, ze prace moich kolezanek wg tego przepisu mozna obejrzec tutaj :))


Macham lapka :***
 

This Post has 4 Comments

8 lipca 2009 09:35

superaśny scrap - mistrzowskie paćkanie na tym i owym :-)))



8 lipca 2009 10:07

Widziałam już pracę, ale nie skomentowałam tylko czekałam jak u Ciebie się pojawi :D Cudne kolorki :) Mega energetyzujący scrap :)



8 lipca 2009 19:07

To może dobrze, że słabo z Twoją kreatywnością;), bo więcej energii mogłabym nie przyjąć! Świetny jest!



9 lipca 2009 21:07

Cynka, Zielona, tymonsyl - wielkie dzieki dziewczyny :****


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post