Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
10 komentarzy Szufladki : ,
W ramach mojego nic nierobienia tylko digi - znowu [przewracam oczami] - ale z tego co sie wstepnie orientuje, to bedzie wiecej, na pewno ;))))
Credits w toku ;))

moje




Aaaa i jak u kogos pada i chcialby dla siebie troche slonca, to ja baaardzo chetnie moge troche odstapic ... Serio ;) Bo ja juz ROZMIEKAM - tu cytuje pewnego Osla, choc cytat tutaj w calkiem innym kontekscie hahaha... w glowie sie przewraca od tego ciepla .....

Macham lapka :**
 

This Post has 10 Comments

2 lipca 2009 12:21

hmmm......fajne kolorki u ciebie!!:)
u mnie słoneczko lekko sie pokazuje....i niech wychodzi bo tęsknie za nim!!



2 lipca 2009 13:45

ja slonca nie chcę, u nas żar z nieba sie leje ... :/



2 lipca 2009 13:55

świetne digi:)
u mnie też upalnie:)



2 lipca 2009 15:32

hehe słońca u mnie dosyć, raz żar, raz błyskawice i burze :P



2 lipca 2009 17:46

Twoje prace digi od początku były fajne... ale teraz są jeszcze lepsze! ;) szczególnie podoba mi się ten z trampkami ;]

a u mnie była mini powódź ;/ więc ja chętnie pożyczę od Ciebie troszkę słońca... ^^



4 lipca 2009 00:20

Molly oj :( to ja przesylam mase tego slonca dla Ciebie :)) :**



4 lipca 2009 11:23

Muma mam słońce! dzięki :*
co do digi to no,no..podziwiam-ja nie umiem :/

napomknę tylko,że cudne trampy masz! a to pasiaste to skarpety?
fajowskie!!!!!!!!



5 lipca 2009 22:39

Rewelacja! Jestem trampkową fanką!



8 lipca 2009 01:17

Anita nauczysz sie :))) hahaha to pasiaste to skarpety :D

Betty_boop hahaha ja tez ;))) dzieki :**



23 lipca 2009 20:18

scrapy sciwetne.
szczegolnie ten wsciekly, moj ulubiony, pomarancz :)
i trampki :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post