Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , , , , ,
.... miec zaleglosci. W zadnej mozliwej postaci. Ale to oczywiscie wcale nie zmienia faktu, ze chronicznie je mam :/ Ech. I takiego dylematu, jaki mam dzisiaj, tez nie lubie. Bo czy wrzucac wszystkie nowe rzeczy hurtem? A moze rozbic to na trzy posty? I co?

Wrzucam hurtem, bo potem zapomne ....
Scrapow sztuk trzy :

we go

Lift. Juz od dawna przymierzalam sie koslawo do zliftowania jednej z prac Iris - a ku mojej wielkiej radosci - na Art_Piaskownicy na scrapliftowej tapecie jest wlasnie jedna z jej ostatnich prac - ta edycja ScrapLiftu do obejrzenia tutaj :)




A to juz digi do tej mapki. Reszta prac tutaj :)


A co robi M. po nocach zamiast spac?
To robi ;))

I love


:**
 

This Post has 8 Comments

10 lipca 2009 12:19

uwielbiam tą Twoją radość w scrapach :)



10 lipca 2009 13:33

Mumaśne, słodziaśne scrapiszcza - kocham!



10 lipca 2009 13:52

mimowolnie uśmiecham się na widok Twoich scrapów, bo mają w sobie tyle optymizmu i przelanej miłości na papier (lub komputer ;)) dziękuję za te chwile drobnych radości :)



10 lipca 2009 14:16

ale ona sie fajnie śmieje...hi hi... scrapki słodkie!!:)



10 lipca 2009 15:43

Ile tu radości!!! Ale dziś zwyciężyło zdjęcie - WŚRÓD KWIATÓW.Niesamowite jest!!!



10 lipca 2009 19:15

Śliczne. Jaka ogromna radość w tych scrapikach. Napatrzeć się nie moge:)


edyta(kada2.blog.onet.pl)

12 lipca 2009 23:34

To kiedy Ty śpisz?:)



13 lipca 2009 01:33

Dziewczyny kochane jestescie :****

Edyta hahaha zdaza mi sie czasami ;))) bo ja uwielbiam spac, naprawde ! tylko za bardzo nie mam na to czasu hahaha :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post