Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , ,
Na wstepie chcialabym napisac, ze jestem baaardzo mile zaskoczona, ze az tylu Was wyrazilo chec przygarniecia mojego scrapucha :))) Ogromnie dziekuje za wspolna zabawe :)))
I tak - ekhe ekhe - czas na wyniki :





Po wiekszy obraz prosze klikac w obrazki :))

Niebiesko-Oka i Slodqa serdecznie gratuluje :))) Prosze na skrzynke mailowa Wasze adresy i zamowienia :))



A scrap wczorajszy wyglada tak :



Troche przesadzony, ale tak to juz jest jak kogos energia rozpiera buahaha ;))

Milego tygodnia :**
 

This Post has 12 Comments

25 maja 2009 14:26

Kurka-flaczek.. przegapiłam...
Dziewczynom gratuluję!... i po cichu zazdraszczam ;)



25 maja 2009 17:09

W czarnym Ci do twarzy ;) I Oli też:). Energiorozpieranie bardzo ci służy, skrap śliczny (jak zwykle :))



25 maja 2009 17:58

Wcale nie jest przesadzony!!! Jest piękny :) Bardzo mi się podoba czarna baza w twoim wydaniu...



25 maja 2009 20:39

scrap jak zwykle bajeczny!!!
i mega energetycznie kolorowy!!!
Ależ sie ciesze, niezmiernie - aaaa....wygrałam!!!
Pierwszy raz i to w swoje urodziny :D



25 maja 2009 21:55

Dziewczyny dziekuje pieknie :***

Niebiesko_Oka - aaaa widzisz jak fajnie :D:D zatem wszystkiego naj :** wyslij mi na maila tylko adres i zamowienie jakie scrapucho chcialabys dla siebie :**



25 maja 2009 22:21

ZAJEBIOZA :D

Drzewko mnie rozwaliło i napisy! No napisy to konkretnie :D



26 maja 2009 12:32

Muma ten program do losowanie był zepsuty !na pewno :P


scrap cudny.widać,że masz nadmiar energii :) to jabłucho cudne-to papier?czy materiał ?eh, super tu u ciebie, zarażasz energią kochana



26 maja 2009 21:20

Jaszmurka hehe dzieki :**

Anita hahaha ;)))jabłucho to kawalek materialu :)) dzieki :**



26 maja 2009 21:42

Mam, mam, mam!!!!!!!!!!!!! I się okwiczałam ze szczęścia, jak wyjęłam z koperty, aż się moje dziecko dziwnie na mnie patrzyło;) Ono jest tak mega kolorowe, tak ciepłe i od serca - Muma bardzo Ci dziękuję. Nie wiem czy mój podarunek Cię równie ucieszy ale kto wie?

A scrap jak zawsze, świetny, też sobie cosik chyba wydłubię na czarnym tle:)



27 maja 2009 22:49

Brises :D:D ha to sie szybko te nasze poczty uwinely :D baaaardzo ciesze sie, ze scrapucho Ci sie spodobalo :D:D:D dziekuje :***



29 maja 2009 14:57

Wcale nie przesadzony dzięki ciemnemu tłu!:)



29 maja 2009 22:55

Edyta :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post