Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , ,
Helol, helol :D Jestem, choc to troche tak, jakby mnie nie bylo ....

Ja ledwo zipie [dzisiejszy upal mnie wykonczyl - tak, tak - slonce dzis bylo, duzo slonca - tak ze momentami trza bylo do domu uciekac !! a potem kilkugodzinny bol glowy, tak, ze ani reka, ani noga ], wiec dzis (nie)stety krotko i na temat ;))
Scrap na nowe wyzwanie kolorystyczne w Art-Piaskownicy - kolory Ibiska :** Scrap, z ktorego zadowolona nie jestem - boskie papiery z Kaisercraftu, ktore chyba nie do konca mnie polubily .... a szkoda ....

mniam

To tyle :))
Milego weekendu :**
 

This Post has 8 Comments

30 maja 2009 00:13

oj Muma, trzymaj się tam :*

a w Wwie cały dzień szaro, pochmurno,deszcze, raz tylko widziałam kawałek niebieskiego nieba :p



30 maja 2009 08:49

u nas też chmurzyska :-(

Śliczny scrapolec!!!



30 maja 2009 09:07

ja dzis patrze przez okno a tu znow niebo bez chmur i slonce !!no szok normalnie hahah
Drycha, cynka slonca zycze :***



30 maja 2009 10:24

Chyba sobie żartujesz z tym niezadowoleniem?? Scrap jest świetny :) A słodycze... ja też UWIELBIAM :D



30 maja 2009 13:24

eee, marudzisz! scrap superowy!



30 maja 2009 17:08

łał!!!
superkowy scrap :D
mniamniuśny :P



30 maja 2009 22:45

Baaardzo mumowy ten scrap:) I cieszę się, że domek na skarby się podoba:) A scrapucho od Ciebie wcale nie jest "marne", bo to najbardziej tęczowe scrapucho jakie kiedykolwiek miałam. Leży u mnie na biureczku i każdego dnia delektuję się jego kolorami:)



30 maja 2009 23:02

eeeeeee coś mi tu marudzisz, to chyba przez słoneczko;)
bardzo fajny scrap:)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post