Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
4 komentarzy Szufladki : , , , , ,
... bo tak jakos sie gdzies mi po drodze zawieruszyl ;))
Scraplift piaskownicowy z mojej edycji - ktora, nawiasem, trwa jeszcze do 25. - liftowalysmy cudna prace Christiane Müller . Wszystkie nasze pozostale lifty tradycyjnie tutaj :))

she_lift

LO Christiane urzeklo mnie od pierwszego wejrzenia - a tak jakos - za sprawa chyba kompozycji [na ktora potem klelam pod nosem, bo mnie nie chcialo za zadne skarby wyjsc tak fajnie jak w oryginale :/ ].



Nalapalam dzis slonca [ha!! padalo od ponad tyg, wiec to slonce bylo mi baaaardzo potrzebne], potem ucielam sobie prawie 3. godz drzemke (!), ktora zdecydowanie wyszla mi na dobre :))), wiec teraz dobra energia mnie rozpiera hahaha :D:D Ide scrapa robic - az strach sie bac, co mi tez tam dzis wyjdzie buahahah :D
Buziole :*
 

This Post has 4 Comments

25 maja 2009 05:49

Zaglądam tu często do Ciebie bo uwielbiam oglądać Twoje prace...jestm pod wrażeniem ... Chylę czoła przed Twoim talentem :)pozdrawiam*



25 maja 2009 07:35

dzieje się oj dzieje się u ciebie :) jeśli komuś trzeba nieco optymizmu - to na twojego bloga jak w dym :)



25 maja 2009 08:53

Fajny pomysł z tymi podłużnymi paskami,bo wszystko się przez to fajnie komponuje.No i super wygląda:)



25 maja 2009 13:23

Peninia, finnabair, Edyta - ojej ... dziekuje pieknie dziewczyny :***


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post