Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
18 komentarzy Szufladki : , , ,
... scrap 30x30 wg mapki autorstwa Rydii [pierwsza mapka Maratonu scrapowego] ...
Mapka potraktowana dosyc luzno - raczej jako `wyznacznik` kolejnych warstw scrapa i poszczegolnych elementow :)


 

This Post has 18 Comments

5 marca 2009 10:28

cudny, po prostu cudny jest!!! te guziczki, drzewko, chmurki, kwiatuszki, nawiasy, wstążeczki i cała reszta - bombowe!!!



5 marca 2009 10:38

Sliczny scrap, az zapachnialo wiosna



5 marca 2009 11:46

coco.nut , Jowita - dziekuje ogromnie :* strasznie sie nad nim nameczylam haha - kilka razy zmienialam kolory, dodatki .... wiec tym bardziej ciesze sie, ze Wam sie podoba :D:D calusy :*



5 marca 2009 14:53

Hehehe, a ja myślałam, że to ja luźno potraktowałam mapkę :D Przy Twojej w życiu bym się nie domyśliła, co było inspiracją. A skrap jest cudowny, uwielbiam te kolory! I drzewko...



5 marca 2009 15:20

Tores - :D:D co do mapki to mialam najpierw calkiem inna koncepcje ;) nawet zdjecie juz mialam przygotowane hehe ale sie okazalo, ze z papierami problem, bo za nic nie moglam ich tak jakos fajnie zgrac :) wiec postanowilam tych mapkowych kwadratow nie traktowac zbytnio doslownie, tylko jako poszczegolne elementy i wyszlo to hehe :) ciesze sie, ze Ci sie podoba :D pozdrawiam :*



5 marca 2009 18:02

fakt ciężko się tu dopatrzyć mapki :P ale scrap jest rewelacyjny, połączenie kolorów i dodatki- super :)



5 marca 2009 18:54

truskawka - heheh no dokladnie ;) teraz zaczynam sie nawet deko gryzc, ze nie potraktowalam tych kwadratow doslownie hehe dziekuje :*


Bea

5 marca 2009 18:56

Ależ cudny!!! A te guziczki to jak rozsiane promyczki słonka!!!



5 marca 2009 19:31

ja jak mówilam jest super!!
mnie sie bardzo spodobało drzewo i te chmurki jakby mial zaraz padać deszczyk i jedziecie szybko do domu :)



5 marca 2009 20:09

Świetny, wesoły scrapek, te kolory energetyczne, drzewko, chmurki i dodatki - piękne!


Anonimowy

5 marca 2009 20:25

Śliczne! Zarówno ta, jak i inne Twoje prace. Nie wiedziałam, że scrapbooking może być taki efektowny:D



5 marca 2009 20:35

Ale czadowy, mega optymistyczny!!!!!!!!



6 marca 2009 09:37

Uaa! Ale pięknie radosny! :D



6 marca 2009 10:25

Super kolorowy scrap!

ps. khe, khe - czy koleżanka muma zagląda czasem do swojej skrzynki pocztowej..???:)



6 marca 2009 19:22

Bea - aaaa rzeczywiscie :D:D dziekuje :*

joasiah - dziekuje :*

nowalinka - dziekuje pieknie :*

serafinka - ojej dziekuje pieknie :* a scrapbooking efektowny jest ;) to to moje to jeszcze nic ;) - poogladaj prace innych dziewczyn :) pozdrawiam cieplo :*

UHK - dzieki wielkie :* :*

Pasiakowa - dziekuje :D pozdrawiam :*

czarna inez - oops zdarza mi sie na jakis czas ;) czyzby mail od Ciebie? :> heheh za chwilke nadrobie wszelkie mailowe zaleglosci [jakos ostatnio to u mnie norma :( ] dziekuje :) calusy :*



6 marca 2009 19:48

Ale powiało WIOSNĄ :))Scrap przecudny!



6 marca 2009 21:30

Margaretka - dziekuje :*



7 marca 2009 15:36

boze drogi, ale scrap!
przylecialam z maratonu zeby lepiej sie przyjzec! ale rewelacyjny scrap, wszystko na nim wspaniale, wszystko na swoim miejscu i same oryginalne pomysly!!!
a juz najbardziej to chyba to drzewko!
bomoba jak dla mnie!!!!!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post