Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : ,
Jeszcze wczoraj bylo iscie wiosennie a juz dzis ... szaro i deszczowo od rana :/ I nic sie czlowiekowi nie chce ............ krecka dostac mozna z ta ich pogoda .....
Wiec na przekor tej pogodzie - scrap wiosenny i pelen radosci :) Na zdjeciu moja cora dwuletnia :)

 

This Post has 12 Comments

3 marca 2009 16:07

można dostać kręćka wrrr
ja mam dzisiaj z tego powodu wstręt do wszystkiego :|

scrap soczyście kolorowy!
może jak tak wszyscy będą kolorowić to się nareszcie wiosennie i na dworze zrobi?



3 marca 2009 16:56

gratulacje! piekny scrapek! A Oliwce zyczymy sto lat i miliona usmiechow na kazdy dzien!



3 marca 2009 18:26

Nulka --> sprobowac mozna ;)a nuz zadziala hehe :) pozdrawiam cieplo :*

MaryPop --> hehe Mary to scrap troche zalegly jest ;) bo Olka 2 latka skonczyla juz w styczniu, ale dziekuje kochana, dziekuje :*



3 marca 2009 19:20

Słodko :) :)



3 marca 2009 20:23

zielona --> dziekuje bardzo :*



3 marca 2009 20:40

Piekny scrap!Co do krecka,u nas to samo-ja wysiadam!
Pozdrawiam :-)



3 marca 2009 20:52

Więc choś pomaluj mój świat ..........dosłownie bo u mnie jeszcze szarzej niz u was ,a skoro tak pięknie ci wychodza kolorowe scrapy.Córcia boska



3 marca 2009 21:10

świetny i pełen takiej radosnej chęci życia i energii, jak zawsze u ciebie!!! ale to mi się ogromnie podoba, więc nie zmieniaj za bardzo stylu ;)



3 marca 2009 22:31

U mnie na szczęście od 2 dni pięknie słonecznie.. i niech tak zostanie ;)
Skrapiszcze bardzo radosne i wiosnowywołujące :)



4 marca 2009 07:55

Kropelka - dziekuje :* ee jeszcze troche ;)

elka - u mnie sie dzis na slonce zapowiada :D chetnie sie z Toba nim podziele ;) dzieki :*

coco.nut - ojej dziekuje :* obawiam sie, ze inaczej mi niestety nie wychodzi :( kiedys probowalam zrobic scrapa w troche innym stylu, ale ... figa jedna wielka :( calusy :*

pasiakowa - i niech tak zostanie :D dziekuje :*



4 marca 2009 22:09

świetny uwielbiam twój styl taki hmm kolorowy intensywny lekko dziecięcy super no



5 marca 2009 10:02

piekielna_owca - ojej dzieki wielkie :D ciesze sie, ze Ci sie podoba :D calusy dla Ciebie i dla malego :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post