Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , ,
to juz marzec ?? Pytam i w tym momencie robie wielkie oczy, bo szok ... bo tak szybko ...... [za szybko?].......
Wczoraj skonczylam prace nad kolejnym tworem filcowym - poki co cichooo sza ;) - pokaze, gdy juz bezpiecznie dotrze do adresatki :)
Poki co pokazuje cos, co juz do adresatki doszlo - urodzinowa karteczka dla coco.nut :



... papier Fancy Pants, kawalek tekturki z odzysku, kwiatki Prima, kawalek sznurka, cwieki, troche tasiemki, kola `wypuncherowane` z bazy Bazzill, napis z drukarki, nawias potraktowany Paint Crackle [broken china], motyl i listki z punchera, tusze, klej UHU ......


EDIT :

Prawie ze bym zapomniala [no gapa ostatnio ze mnie kosmiczna] ... na dobry poczatek nowego tygodnia :



nie wiem jak Wam, ale mnie sie tego bosko slucha :D
 

This Post has 11 Comments

1 marca 2009 19:47

bardzo lubię tu przychodzić :) wyczarowyjesz tak kolorowe prace, że człowiekowi od razu humor się poprawia! :)



1 marca 2009 19:57

Piekna, energetyczna karteczka :))



1 marca 2009 20:12

no widzisz a mowilam ze dojdzie
moze sobie obejrzeli i poslali dalej hihi



1 marca 2009 20:24

Chyba po prostu listonosz nie chodzi u nas codziennie, takie mam czasem wrażenie... :/
A karteczka śliczna, energetyczna, bardzo mnie ucieszyła i dziękuję ogromnie!!! :* :* :*



1 marca 2009 20:35

Mollik --> ojej dziekuje bardzo :* ciesze sie ogromnie :D pees. powiem Ci po cichu, ze dla Ciebie tez powolutku szykuje kolorowa niespodzianke ;) caluuusy :*

nowalinka --> dziekujeeee bardzo :*

joasiah --> buahahaha :*

coco.nut --> najwazniejsze, ze doszla calo :D ciesze sie bardzo, ze Ci sie spodobala :D calusy :*



2 marca 2009 10:07

ooooo :D kolorowa niespodzianka dla Mysika :D strasznie się cieszę :* :*



2 marca 2009 18:59

:D:D



2 marca 2009 21:35

Kartka piękna, filcowego stwora ciekawam bardzo..
ale wielkie podziękowania Tobie składam za piosnkę z panelu obok - bo mnie natychła i zrobiłam ateciaki, które mi nad głową siedziały od dawna ;)

Pozdrawiam ciepło!



3 marca 2009 19:18

pasiakowa --> ooo ciesze sie ogromnie, ze nie tylko mnie ta piosenka ` natycha` do dzialania :D:D a twor filcowy to zywkla kulka jest ..... z wasami .... haha moze niedlugo odwaze sie pokazac szkarade ;)
pozdrawiam cieplo :*



3 marca 2009 22:29

Pokazuj, pokazuj - brzmi intrygująco :)



4 marca 2009 07:58

pokaze, pokaze ... niedlugo hehe ;) :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post