Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
6 komentarzy Szufladki : , ,
Nie raz juz pisalam, ze najlepiej pracuje mi sie w nocy :) a jako ze z przeziebieniem Oli juz o niebo lepiej, tak wiec i wczorajsza noc jako tako przespana, a mnie udalo sie zrobic sobie w koncu tworcza nocke - powstala karteczka urodzinowa dla mojej siostry [wlasnie poluje choc na ciut slonca, zeby zrobic znosna fotke] oraz dwa filcowe ptaszki [kurs podpatrzony w Quick & Crafty ]. Ptaszki mocnoooooo krzywulcowe, ale sa to wersje probne, kolejne [a na pewno powstana ] beda juz z pewnoscia wersjami ulepszonymi hehe ;)
Tak wiec dzis deko niewyspana, ale calkiem happy :D



Materialy: filc, igla, mulina, `oczko`, kawalek wstazki, guzik, wata do wypelnienia.
 

This Post has 6 Comments

4 lutego 2009 10:06

Słodziutkie te ptaszorki u Ciebie:* I gdzie one są krzywe? Takie mają być i koniec :D
Kochana widzę, że lubisz "nocną pracę" ;) to podobnie jak ja...
Pozdrawiam!



4 lutego 2009 11:10

świetne ptaszorki !!


Anonimowy

4 lutego 2009 11:14

sliczne! cudne! tez takie chcem!!!
buziaki MaryPop



4 lutego 2009 19:54

Alez one urocze i takie słodziaszcze :)
Chyba one przywołają prędzej tę utęskniona Wiosnę... :)



4 lutego 2009 22:41

Słodziakowe są ...


Zajrzyj do mnie, czeka mała nagroda



8 lutego 2009 11:55

rudlis --> aaa prace w nocy to ja uwielbiam !! :) jakos w dzien za duzo rzeczy zaglusza moja `wene` ;) dziekuje bardzo :* ciesze sie bardzo, ze Ci sie podobaja :*

joasiah --> dziekuje bardzo :* :*

maryPop --> haha mowisz i masz ;) dzieki :*

nowalinko --> dziekuje bardzo :* :* ciesze sie, ze Ci sie podobaja :D

mamuto --> dziekuje i za nagrode tez cmok cmok :* :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post