Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , , ,
Rano otwieramy oczy, patrzymy przez okno a tam taki widoczek :

darmowy hosting obrazków

... i jest prawie tak, jak w PL .... :D

.... a wczoraj skonczylam notes, wiec dzis juz pokazuje calosc - kartke i notes - wszystko na urodziny pewnej przemilej 17-stki [a prywatnie mojej najmlodszej siostry ;P]. Hmmm staralam sie jak moglam, zeby stworzyc cos, co sie A. spodoba, ale wiecie co? Strasznie trudno trafic w gusta kogos, kogo nie widzialo sie od lat dwoch .... a gg, skype to czasami za malo .... Mam nadzieje, ze jej sie spodoba ...















I niby to jest komplet, ale tak nie do konca .... Teraz kartke zrobilabym calkiem inaczej, tak bardziej w strone notesu ...

Materialy: karton niebieski i rozowy, kartka z notesu, jakies skrawki papierow roznych, guzik, klej w brokacie, tusze, listek i kwiatek z punchera, kwiatek dziergany, cwiek, wstazki, drewniane literki/cyferki potraktowane farba do spekan [ Paint Crackle Rangera odcien Broken China], wstazki, koraliki, napis z wytlaczarki, napis I LOVE to jakis stempel oraz stemple od Simona - TO i TO.


Dziekuje za wszystkie komentarze - ogromnie ciesze sie z tego, ze chcecie tu do mnie zagladac :* :*
 

This Post has 8 Comments

5 lutego 2009 13:20

Fajny komplecik!!! Taki kolorowy i radosny, napewno spodaba się siostrze:))Te stempelki śrubek extra!



5 lutego 2009 14:41

śliczny komplecik! mi na pewneo by się spodobał :D

u mnie też śnieg :D



5 lutego 2009 20:14

super pomysł! a te cyferki spękane mniam! kwiatek wydziergałaś sama :P hmm,przyznaj się :)



5 lutego 2009 21:04

Cudny zestaw, bardzo mi sie podoba, dodatki fajnie skomponowane i takie czadowe kolorki...no, idealne dla nastolatki...i nie tylko :)
Bajer!



6 lutego 2009 08:01

Musi się spodobać :)
Bardzo mi sie podoba zarówno kartka jak i notesik :)



6 lutego 2009 10:55

Wiadomo że się spodobawszy bo jest słodkie ,gdybym miała 17latek szalałabym z radości a tak stara dupa jestem



7 lutego 2009 16:27

Piekny komplecik, radosny, kolorowy, wesoly - taki, jakie powinno byc zycie nastolatki



8 lutego 2009 11:48

Margaretko --> dziekuje :*

mollik --> dziekuje :*

anito22 --> haha niestety nieee :( nie umiem :*

nowalinko --> dziekuje :*

pejtoon --> dziekuje :*

elka --> haha no co Ty? Ty? aj przestan :*

jowito --> dziekuje :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post