Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
14 komentarzy Szufladki : , , , ,
... generalnie z mapek nie korzystam - a tak jakos i juz ;) Ale ta mapka z nowego blogu ze scrapmapkami skusila i mnie i dobrze, bo zabawe przy scrapie mialam przednia ... musze chyba zaczac czesciej posilkowac sie mapkami :) aaa z efektu tez jestem wyjatkowo zadowolona :D





Materialy: karton po pizzy, troche papieru, tusz, folia babelkowa, kawalek wstazki, 2 cwieki, napis z wytlaczarki, filc, zelopisy, papier scierny ...
 

This Post has 14 Comments

1 lutego 2009 17:47

nic dziwnego, że jesteś zadowolona bo scrap wyszedł Ci świetnie :)
bardzo podobają mi się te chmurki :)



1 lutego 2009 17:55

świetny scrap! a te chmurki - cudne! :)

zapraszam do mnie po wyróżnienie :)



1 lutego 2009 18:44

bardzo fajny, ja korzystam z mapek i tylko wtedy jestem zadowolona :P



1 lutego 2009 18:51

Bardzo piękny scrap i wzruszające zdjęcie:)) Zapraszam do mnie po niespodziankę:)) Za te piękne scrapy, kolorowe guziole, prace które mają oczy!!!



1 lutego 2009 18:52

Twój skrap jest moim zdaniem najciekawszy spośród interpretacji tej mapki :) Te chmurki! I kropki z folii bąbelkowej w charakterze tła - świetna sprawa.



1 lutego 2009 19:08

Witam. Zapraszam do mnie na candy, jest duża szansa, że osobą szczęśliwą będziesz właśnie ty. Do wygrania m.in nowiutka biżuteria, którą niedawno, handmadowo stworzyłam. A TO WSZYSTKO NA
http://kolczykowy-raj.blog.onet.pl/. Pozdrawiam K.



1 lutego 2009 19:32

świetny scrap :) chmurki są urocze :)



2 lutego 2009 08:07

Świetny scrap! Ślicznie wyszłyście na tym zdjęciu!
Filc za mną chodzi coraz bardziej. Widzę, ze Ty potrafisz świetnie z niego czarować dodatki do scrapów:)



2 lutego 2009 09:38

no no proszę proszę
a jednak posłuzylo ci wczorajsze siedzenie
ja ci powiem ze mi sie baaardzo podoba :)



2 lutego 2009 10:14

Słodko :) :) I te chmurki... :)



2 lutego 2009 17:15

Swietny jest, chmurki czadowe i takie delikatne zdjęcie :)



2 lutego 2009 19:32

Bardzo ladnie,podoba mi sie i juz!



2 lutego 2009 20:50

Ojoj.. piękne chmurki stworzyłaś :o)


Zapraszam do zabawy w "Jedyne",
dalsze informacje u mnie na blogu:)

http://bibelociara.blogspot.com/2009/02/jedyne.html

pozdrawiam ...



2 lutego 2009 23:16

suuuuuper!!! ;)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post