Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki :
Cos tam robie .... haha ... dokladniej - wiecej raczej planuje, co zrobie jak juz bede miala to i to ;) Masa pomyslow, srednio kilka na dzien, za malo czasu na ich realizacje ... Czyli norma ;)

-----------------------------

Kazde wyroznienie od Was to jest miod na moje serce :D Po stokroc dziekuje za kazde :* :*
Mollik i Mamuta
przyznaly mi jakis czas temu wyroznienie `I love your blog` - dziewczyny dziekuje bardzo, bardzo bardzo :*



Margaretka natomiast przyznala nam, tzn mnie i mojemu blogowi, Kreativ Blogger - dziekuje bardzo :* :*




Ufff, to po takiej dawce nagrod, jak nic trzeba dzis w nocy zaszyc sie w swoim kaciku i koniecznie cos scrapnac hehe lub przynajmniej pokonczyc to, co juz zaczete ...
Milego dnia ! :*
 

This Post has 8 Comments

8 lutego 2009 13:10

Gratuluję nagród :D No i życzę powodzenia w nocnym scrapowaniu ;)



8 lutego 2009 13:38

Gratuluję nagrody w pełni zasłużone:)



8 lutego 2009 16:50

Dinolko dziekuje bardzo :* :*

Madlinko dziekuje rowniez bardzo bardzo :* :*



8 lutego 2009 18:23

hi, hi :D też tak mam, że planuję co zrobię jak już będęmiała to albo tamto :D a jak już mam to TO COŚ okazuje się za ładne żeby z tego coś zrobić i sobie poleżeć trochę musi abym mogła się napatrzeć :D :D



8 lutego 2009 20:08

No to ja Ci coś dorzucam ;)



9 lutego 2009 05:27

mollik --> no dokladnie hehe :D ja najczesciej mam tak ze swoimi ukochanymi papierami z BG - zal mi ich ciac i musza swoje odlezec hehe :) :*

Barb --> hehe dzieki wielkie :*



9 lutego 2009 11:14

pozwolisz, że dodam Cie do swoich inspiracji ??? i zapraszam do mnie... http://strawberry-iwonka.blogspot.com/



9 lutego 2009 13:57

Strawberry --> jasne ze tak :D bardzo mi milo :D zajrze na pewno ;) pozdrawiam :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post