Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
24 komentarzy Szufladki : ,
.... gdzie powstaja mumowe tworki? No to prosze bardzo - wlala :



Wyjatkowo jako tako nawet posprzatane jest buahaha ;) Podczas pracy z polowa bajzlu przenosze sie jeszcze na pobliski stol .... I wiecie, tak to jest, ze jak juz sie kto dorobi swojego kacika tu mu sie marzy wiecej miejsca i wiecej .... Tez tak macie?
... a jak patrze na te swoje wszystkie skarby scrapowe to mnie az dziw bierze, ze sie kiedys -jeszcze jakies pol roku temu - wszystko miescilo w duzym kartonie ... Hehe, jak to sie czlowiek z czasem dorabia ;)

Ide, bo robota czeka .... a mnie dzis jakos tak nie teges :( buuu ...
 

This Post has 24 Comments

27 stycznia 2009 09:34

czadowe to miejsce taki prawdziwy kącik ;-)



27 stycznia 2009 09:42

Świetny kącik ,ten porządeczek to pewno chwilowy



27 stycznia 2009 09:42

Świetny kącik ,ten porządeczek to pewno chwilowy


ami

27 stycznia 2009 09:48

u mnie to nigdy nie było tak sposprzątane:) nawet jeśli nic nie robiłam... a kącik śliczny i ile skarbów



27 stycznia 2009 09:54

miluchno i zacisznie :) ja tez ciągle narzekam na brak miejsca :)



27 stycznia 2009 11:09

hihih ale porządek ciekawe na jak długo :P
ale kącik dla mnie super !!



27 stycznia 2009 12:34

Kącik baaardzo miły :)))
Porządek pierwsza klasa!
W ramach poszerzania swojego kącika proponuję półkę na ścianie zamontować i tam dalsze skarby trzymać:*



27 stycznia 2009 14:40

ta ściana to co taka smutna? ;)
do roboty :D



27 stycznia 2009 18:42

fajny kącik do tworzenia!
najwarzniejsze że tylko twój!
moj stół w sypialni gościnnej jest o 1/3 dłuższy i szerszy
a nie zmienia to faktu ze bałagan robie szybko, a nawet za szybko.
jak wrocę do usa to pokażę mój kącik.



27 stycznia 2009 19:12

Fajny kącik, no i ile pięknych skarbów!Bardzo podobają mi się te różne chyba szufladki:))



27 stycznia 2009 20:11

Muma
Bardzo lubię zaglądac do twojego wirtualnego kącika
więc przekazuję ci wyróżnienie.
więcej na moim blogu.
pozdrowienia magda



28 stycznia 2009 09:17

heheh, a jakże :)
ja to sobie dom po to buduję ;)



28 stycznia 2009 12:44

Oświadczam, że zostałaś wyróżniona na blogu
bibelociara.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kolejne-mie-wyroznienie.html
logiem Kreativ blogger:)

Pozdrawiam ...



28 stycznia 2009 12:56

Zazdroszcze ogromnie swojego miejsca, choć moja podłoga też nie jest zła... :)

I moje jedno pudło też już rozrosło się w trzy, a ciągle mi czegoś brakuje :)



28 stycznia 2009 16:25

pięknie urządzony scrapkąci :) i widzę sówkę :D i pieczątke z Mona Lisą :D (chyba...) świetne!



28 stycznia 2009 16:52

Super ten kącik. Ja nie mam nawet tego. Pracuję na biurku syncia, a on się wścieka, że zawsze robie mu bałagan. No ale przecież inaczej nie da rady!



28 stycznia 2009 21:08

Zapraszam cie do mnie po nagrode



28 stycznia 2009 21:51

Wow, dziewczyny dzieki wielkie, nawet nie wiecie jak sie ciesze, ze spodobal Wam ten moj skromny kacik :D:D

Drycha, Rudlis --> to moje ostatnie mies w tym domu, wiec ani polki, ani niczego ze sciana juz raczej nie zrobie :( ale w nowym miejscu of kors ze tak i na pewno pokaze :D

carrantuohill,elka , ami, anita22, joasiah, Margaretka, choco, scrapkowa maniaczka ---> dzieki wielkie - calusy cmok cmok :*

elka, magda,migot77 --> ojej dziewczyny dziekuje Wam bardzo za wyroznienia :D:D nawet nie wiecie jak bardzo sie z nich ciesze :*

mollik --> dziekuje :* tak, tak to Mona Lisa Tima Holtza :D:D

Barbarella --> szczesciara ;P :*:*

Magda --> yhy pokaz koniecznie :D:D ja uwielbiam ogladac scrapowe kaciki u innych :D :*



Jak kogos pominelam w odpowiedziach, to krzyczec glosno ! :*



28 stycznia 2009 22:12

kącik suuper, podziwiam porządek, nawet jeśli chwilowy ;)

poza tym zapraszam do zabawy! szczegóły u mnie ;)



28 stycznia 2009 23:24

coco.nut --> aaaa dziekuje :*



29 stycznia 2009 17:50

A posprzątałaś sobie na okoliczność zdjęcia? No masakrycznie piekne miejsce, mogę tam abonament wykupić?:)



29 stycznia 2009 23:03

hehe a nie - ja po prostu na codzien musze miec tam porzadek :/ bo raz ze na widoku, a dwa to mi Dziecko lubi tam przeglad robic, wiec na wierzchu nic nie moge zostawic .... :(
calusy :*


Anonimowy

30 stycznia 2009 13:43

Jaki porządek!!!!!!!!!!!:)
A córa idzie w Twoje ślady,dlatego podbiera Ci materiały!:)
Buziaczki.



31 stycznia 2009 21:46

Edyto, hehe pewnie tak ;) Dzis jej od biurka nie moglam odgonic [a mialam porozkladane materialy], uparla sie, ze bedzie tam siedziec i oo ;)
Calusy :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post