Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
4 komentarzy Szufladki :
Wciaz za malo czasu .... Od kilku dni nie scrapuje, natycham sie, zbieram pomysly ... i psiocze na poczte, ze nie chce mi nowych stempli dostarczyc w try miga, kiedy mi tak potrzebne :(


Ale dosyc marudzenia ....
Od migot77 otrzymalam wyroznienie Kreativ Blogger - migot77 bardzo, ale to bardzo Ci dziekuje, chociaz mnie i mojemu blogowi czasem baaaardzo daleko do kreatywnosci. Dziekuje raz jeszcze :*

Z kolei elka, Magda i coco.nut wciagnely mnie do zabawy ... bardzo Wam dziewczyny dziekuje :* :* no ale wszystko po kolei :



Zasady przyznawania nagrody są takie:Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym",bez których nie można żyć,a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy/odwiedzamy.
No to jedziemy : [kolejnosc przypadkowa }

1) KAWA - wypijam jej hektolitry w ciagu dnia ... szal kawowy czasem przeplatany z szalem herbacianym [ale to rzadko]. Bez kawy nawet nie ma co mnie rano budzic, bo i tak nie wstane ;)
2) INTERNET - moje okno na swiat ;) kiedys bylam odcieta od netu przez kilka dni .... czulam sie jak bez reki, naprawde :( nigdy wiecej !
3) USMIECH MOJEJ OLI - i sama jej obecnosc .... czasami zastanawiam sie jak moglam byc wczesniej, kiedys, bez niej ... to samo tyczy sie jej taty ;)
4)MUZYKA - lubie cisze, ale zyc bez muzyki nie moglabym ! w ciagu dnia ciagle musi mi cos grac, nawet na noc nie wylaczam radia ;)
5)moje SCRAPOWE SKARBY - gdy akurat mam przestoj w scrapowaniu to lubie je ogladac, przegladac ... scrapbooking to moj drugi swiat, taki po godzinach ;)


EDIT. psioczenia odwoluje hehehe :D mam juz stemple, mam :D



... przydalby mi sie jakis maly kurs cykania dobrych fotek :( ...
 

This Post has 4 Comments

30 stycznia 2009 16:06

No to teraz śmigaj z tymi stempelkami :)))
Słodkie sówki...(marzy):D



31 stycznia 2009 07:03

Oj śliczne te stempelki, śliczne :) A jakie piękne twory z nich powstaną.. :)



31 stycznia 2009 10:14

Piekniutkie stemoelki! :-)



31 stycznia 2009 20:42

śliczne stempelki! szczególnie ten z sówkami :D


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post