Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , , ,
Zdecydowanie lepiej mi idzie scrapowanie w nocy buahahaha ;) Taki ze mnie typ nocny i juz ;)
Scrap `Radosc` [znowu 27x27 cm - zdecydowanie lepiej mi sie pracuje w takim rozmiarze, ciekawe czemu tak?] zaczelam wczoraj w nocy, nie skonczylam [boszzz dawno nie mialam takiego bolu glowy !! ], dopiero dzis ..... i wiecie co? Nerwa mialam :/ I jakos mi nie szlo :( Bo to wszyscy chodza,halasuja, dziecie lata i co raz trzeba je od siebie odganiac, co by niczego nie podwedzilo [ a Oli juz teraz zdradza dziwne umilowanie do wszelakich rzeczy scrapowych, i nie wiem czy sie cieszyc z tego, czy raczej odwrotnie? ] ... i ciagle cos .... wrrrr ... wole wiec scrapowac w nocy i oo ;)




... skrawki papierow roznych [chomikowanie ich sie czasem przydaje ;) ], literki zakupione kiedys na eBayu za grosze, tag z punchera, zelopisy, stemple [z napisem i kwiatek ze Stampin Up] ... no i GUZIKI :D

I jeszcze jedno ...
Kilka dni temu dostalam takie oto wyroznienie od Madziozy
Bardzo, bardzo za nie dziekuje :*



Zasady: nagrodę należy przekazać kolejnym 5 osobom, których blogi podziwiamy :D
Wybaczcie, ale nie wskaze tutaj nikogo konkretnego .... bowiem uwazam, ze zasluguja na nia wszystkie przemile osobki, ktore mam w linkach :D
 

This Post has 9 Comments

25 stycznia 2009 21:03

świetny! nocne scrapowanie ci służy :)


ami

25 stycznia 2009 21:35

rzeczywiście Ci służy, scrap śliczny i baaardzo radosny:)



25 stycznia 2009 21:47

scrap cudowny! :) nadal nie moge napatrzec się na te kwiatki :D
też baaaaardzo nie lubię jak mi ktoś przeszkadza gdy jestem w swoim kąciku ;)



25 stycznia 2009 23:13

Scrap przeradosny!!!



26 stycznia 2009 09:14

Rzeczywiście służy Ci nocne scrapowanie :D



27 stycznia 2009 08:47

zielona,ami, anita 22 --> a ten scrap zaczelam co prawda w nocy, ale zmuszona bylam skonczyc w dzien ... :*
margaretka dziekuje :*
mollik ja mam o tyle przekichane, ze do mojego kacika uparcie i na bezczelnego pcha sie moja Olka i w zaden sposob nie idzie jej odpedzic buahaha ;) :*



31 stycznia 2009 08:58

Uwielbiam Twoje scrapy:) Powiedz mi tylko skąd masz tyle kolorowych guzików - normalnie szok:) Podejrzewam, ze obrobiłaś jakąś hurtownię?:)



31 stycznia 2009 21:48

czarna inez --> hehehe chcialabym ;) kupuje masowo na eBayu - czasem 100-200 sztuk za jednym zamachem ;)
Caluuuuusy :*


Anonimowy

19 sierpnia 2010 10:04

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post