Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
10 komentarzy Szufladki : , ,
... a wczoraj w nocy jak nie moglam spac to scrapnelam taki oto scrap - rozmiarowo troche juz inaczej niz zwykle, bo tylko 27x27cm ...




... troche dzierganych kawiatkow, troche puncherowych, troche cwiekow ... ciapki z folii babelkowej ... kartka wyrwana z jakiegos starego notesu ... napisy z wytlaczarki, zelopisy, strzalkowy stempel ... guziki :D , no i moje ukochane ostatnio papierki z kolekcji Cupcake Basic Grey :D [ acha, a w roli bazy wystepuje tekturka po pizzy buahaha ] No i wsio .... :D
 

This Post has 10 Comments

23 stycznia 2009 16:00

Podobne, podobne :) A scrapek bardzo fajny :)
Sama dziergałaś kwiatki?



23 stycznia 2009 16:03

minimysz dziekuje :* hehe no co Ty ;) - ja niestety nie umiem - kwiatuszki sa od forumowej kolezanki :D



23 stycznia 2009 17:30

Cudny scrap!
Jak będziesz chciała kwiatki szydełkowe-napisz do mnie:)
A teraz zapraszam na mojego bloga po niespodziankę:)



23 stycznia 2009 22:32

madzioza --> dziekuje pieknie :* a po kwiatki zglosze sie na pewno :hyhy:, bo zakochana jestem w nich po uszy :D :*



23 stycznia 2009 23:02

Nie w spominaj mi o Pizzzy nawet tutaj musze sie natchnąc na żarcie .A scrapek cudny ,a mała cała ty ,więc niech sobie tatus do głowy nie przybiera



23 stycznia 2009 23:16

podobne, podobne :) świetny scrap!!!



23 stycznia 2009 23:18

fajnie wyszłyście na tym zdjęciu :)



24 stycznia 2009 19:23

elka --> buahahahah a dzieki dzieki :* pees. czyzby dieta? :*
mamajudo --> dziekuje :* :*
drycha --> aa dzieki wielkie :* niestety niewiele mamy takich wspolnych zdjec, na ktorych obie wygladamy znosnie ;)



31 stycznia 2009 09:02

Obieście śliczne babeczki:) i jak zwykle super scrap!!!

Idę nadrabiać zaległości:)



31 stycznia 2009 21:53

czarna inez dziekuje Ci bardzo :* :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post