Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
3 komentarzy Szufladki : , ,
Wzielam sie w koncu za kartki swiateczne :) Poki co mam piec kartek, troche pomyslow i malo czasu :/ W zalozeniu ma byc 10. Tylko 10 - pomimo ponad 200 znajomych na nk czlowiek sobie nagle uswiadamia, ze tak naprawde to jest niewielu ludzi, do ktorych chcialoby sie wyslac taka kartke :( ....
Owoce moich dwoch pracowitych wieczorow :

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 3 Comments

17 listopada 2008 09:38

dla mnie bardzo fajne kartki
i nie chcialas mi ich pokazac oooosz ty :)



17 listopada 2008 15:56

Oj piękne, piekne :))) Mnie bardzo przypadła do serca ta pierwsza...mmmm... :)


Anonimowy

25 listopada 2008 08:24

Pierwsza powaliła mnie na kolana! Przepiękna!!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post