Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
3 komentarzy Szufladki :
O maj gad - Joasia chyba sie pomylila przyznajac mi wyroznienie w zabawie >>Kreatywny Blog<< buahahahaha. Mimo to dziekuje dziekuje :* Moze da mi to jakiegos kopa to tego, aby ten blog rzeczywiscie stal sie choc troche kreatywny hehe.
Zasady jak i znaczek pozwolilam sobie skopiowac od Joasi :

The rules:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.



Moje nominowane -ekhe, ekhe - uwaga :


1) Anai
2) Asia Wu
3) Tores
4) Drycha
5) Ania z poddasza
6) Oliwiaen
7) Czarna Inez
 

This Post has 3 Comments

16 listopada 2008 14:25

Gratuluję wyróżnienia :)



25 listopada 2008 15:47

Hmmm... Dziękuję za wyróżnienie:))) Na blogu wykazałam się już moją niesamowitą kreatywnością:))))
Buziaki!!!



27 listopada 2008 17:06

I ja bardzo dziękuję za miłe wyróżnienie :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post