Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
6 komentarzy Szufladki : , , ,
Obie z Olivia lubimy jesien. I to nawet bardzo :) Ta kolorystyka drzew ... liscie, ktore ukladamy w bukiety ... kaluze po deszczu, po ktorych tak fajnie jest skakac ....
Obie z Olka korzystamy z ladnej jesiennej pogody i chodzimy na spacery - ponizszy scrap literowy ma wlasnie fotke z wczorajszego spaceru :) I wierzcie mi na slowo, ze tyleeeeeee kaczek w jednym miejscu nigdy nie widzialam na oczy ;) [fotka z wczoraj ponizej jakby kto nie wierzyl ;)]

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

kacze wojsko buahahaha:
darmowy hosting obrazków

Mam juz przy sobie wszystkie swoje nowo nabyte stemple swiateczne [szkoda, ze do nastepnego ich uzycia trzeba czekac az rok buuu :(] - czekam jeszcze tylko na papiery a potem ... drugie podejscie do produkcji kartek :D

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 6 Comments

18 listopada 2008 18:52

ah stemple
ja kilkanaście minut temu dopisałam stempel-śnieżynkę na listę rzeczy chcenia-do-kupienia ;p



18 listopada 2008 22:10

ale scrap wooooooow boooski
bardzo mi się podoba


Anonimowy

21 listopada 2008 11:37

A ja Cię znalazłam.
Pozdrawiam i będę zaglądać teraz tutaj.
wiola
wipt.blog.onet.pl
:-)


Anonimowy

21 listopada 2008 17:18

Dawno nie kukałem po blogach ale wiem ze tu jesteś :) Pozdrowionka serdeczne zostawiam i tym kaczym us army powaliłaś synka na ziemię :))))
denirowski



30 listopada 2008 23:16

Wiolu, bedzie mi baaaardzo milo :D Ja tez sie w koncu musze do Was wybrac, bo zaleglosci blogowe to ja mam juz kosmiczne :/ caluusy :*

Robercie, ciesze sie, ze sie fotka spodobala :D Ja rowniez pozdrawiam Was bardzo serdecznie :*



30 listopada 2008 23:17

joasiah :*
Drycha, i co kupilas? ;>


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post