Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
2 komentarzy Szufladki : , , ,
Nie mam jakos ostatnio glowy do scrapowania, w sumie to nie mam glowy do niczego :( Bycie mama niespelna dwulatki jest calkowicie pochlaniajace, niekiedy do tego stopnia, ze czasem nawet nie ma sie kiedy odpalic gg, nie wspominajac juz nawet o odpisywaniu na tone zaleglych maili ... A wieczorami najczesciej jestem juz tak padnieta, ze nawet nie chce mi sie rozkladac calego tego scrapowego pierdolnika [i tu marzy mi sie wlasny maly pokoik tylko dla mnie, do scrapowania, gdzie nie musialabym sprzatac po sobie po kazdym scrapowaniu, gdzie nikomu nie przeszkadzalby caly ten moj balagan - aktualnie ciagle mnie sciga tesciowa za bajzel na biurku, pod biurkiem i wokol niego :/].
Z ostaniej scrapowej nocki ocalal tylko ponizszy Cosiek - druga kartka i zakladka wyladowaly w koszu :/ Cosiek malo udany [sniezynki moglam sobie darowac, moglam, ale teraz nie pokusze sie jednak o ich odrywanie ;)], i raczej jako eksperyment z nowymi stemplami [boszzzz nawet nie sadzilam, ze te duze stemple TRZEBA umiec dobrze odbijac - mnie poprawnie odbilo sie dopiero za trzecim podejsciem], wiec .... Cosiek na pewno na swieta do nikogo raczej nie poleci [no chyba ze K. go wspanialomyslnie przygarnie - najwiekszy chyba fan moich kartek ;P], ale tak jakos zal mi bylo go wyrzucac... W sumie to nawet sympatyczny cosiek wyszedl [buahahaha] i jak zauwazyla jedna kolezanka z forum - oryginalny ;)

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 2 Comments
Anonimowy

28 listopada 2008 13:06

No proszę,trochę mnie nie było,a tu takie postępy!!!Kartki są prześliczne.Mogłabyś je sprzedawać,chętnych by nie brakowało.Ja bym się na pewno pierwsza ustawiła w kolejce.
Gdzie można kupić takie dodatki do robienia kartek?



30 listopada 2008 23:13

Edytko, dziekuje slicznie :* :* :*
ja zaraz do Ciebie maila skrobne ;)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post