Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
7 komentarzy Szufladki : , ,
Wychodzi mi jeden scrap srednio na kilka dni - bo tak to juz ze mna jest, ze zanim zrealizuje pomysl, ktory tez musi swoje odsiedziec w mojej glowie, zanim wezme sie w koncu za robote - to mijaja wieki... Potrafie godzinami wertowac scrapowskie gazetki [to moja kolejna mini szajba, bo te kupuje masowo :(] w poszukiwaniu nowych pomyslow i inspiracji. I wlasnie dochodzimy do sedna -buahahaha - jakis czas temu przegladajac pazdziernikowy ScrapBook Inspiration natrafilam na swietna prace Anne Parry ~About me~.
Nie jest to tak do konca lift [chyba], bo mi sie cos po drodze jednak zgubilo z pierwotnej kompozycji ... Ale pare rzeczy bezczelnie pozwolilam sobie wykorzystac ...

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 7 Comments

1 listopada 2008 18:48

xD

no takie trochę niepodobne ;p


Anonimowy

1 listopada 2008 20:19

Pozdrawiam Młoda - nawygnaiu.fotolog.pl



2 listopada 2008 22:04

Drycha - bo mnie lifty za bardzo nie teges ... nie wychodza ... chyba mam zbyt luzne podejscie do pojecia lift :/

Mloda - oooo :D dzieki za odwiedziny tutaj :D pozdrawiam rowniez :*



3 listopada 2008 13:28

karteczka swietna i pomyslowa:D sciagne pomysl od Ciebie:D buziaki



3 listopada 2008 14:00

Mary,dzieki kochana :* ale ktora karteczka? ;)



4 listopada 2008 08:50

no jak to ktora/? haker:d



4 listopada 2008 09:28

buahahaha kochana, ale to nie karteczka ;P
ale zesmy sie zgadaly ;)
calusy :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post