Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : ,
Po dlugim namysle postanowilam wziac przyklad z Drychy i takze przeniesc sie na blogspota :) Troche nad tym posiedzialam, ale w koncu przenioslam czesc postow ze starego bloga tutaj z zachowaniem dat [szkoda, ze z komentarzami tak sie nie dalo buuuu :(]. I wiecie co? Tutaj to latwiejsze niz mi sie wydawalo buahahahaha :D I tak jakos bardziej mi sie podoba ...... ta playlista [ktora kusila niesamowicie ;)] i mozliwosc wstawiania klipow hehehe ;) z ktorej korzystac bede do bolu hehehe ;)
No to moze dzis to, czym sie dzis Muma zasluchiwala przez caly dzien dlugi [tak mnie jakos dzis naszlo] :



Dobra to ja zmykam spac, bo jutro bede nieprzytomna ;)
 

This Post has 8 Comments

28 października 2008 06:51

brawo ;)
jakbyś się później przeniosła to jeszcze więcej komentarzy by poszło.... ;p brawo dla Mumy ;)
(hahah mówi ta, co niedawno sama się przeprowadziła ;p)



28 października 2008 06:51

a piosenka niezła nawet, pewnie fajnie się śpiewa, jak wrócę ze szkoły to może puszcze i powyje do komputera xD


Anonimowy

29 października 2008 16:25

Kochana to ja tutaj bede wpadala:) Ok?:)



29 października 2008 16:45

Kochana, nawet nie pytaj, tylko wpadaj ile chcesz i kiedy chcesz :D bedzie mi baaardzo milo :D
calusy :*


Anonimowy

31 października 2008 14:36

kochana jak sie ciesze ze chociaz tutaj mozna cie znalezc juz myslalam zze i ciebie juz stracilam odezwij sie co u was buziaki ula z michalkiem p.s. mam nadzieje ze o mnie nie zapomnialas


Anonimowy

1 listopada 2008 13:17

nie no fajnie tu ale na razie nie mogę się w tym wszystkim odnaleźć, mam onetowskie przyzwyczajenia:)))



2 listopada 2008 22:07

Drycha - sprawdzalam osobiscie i zareczam, ze fajnie sie to wyje do komputera ;)

Ula,Potworowa i Cukiereczek - nie no, dziewczyny, jestescie niesamowite :D dzieki wielkie za odwiedziny tutaj :D
Ulus, odezwe sie na pewno :*



3 listopada 2008 13:27

no, zarejestrowalam sie gdzie trza i jestem:D niestety bez rejestracji sie nie dalo:( wrrr
caluje:D


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post