Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , , , , , ,
 ___________________________________________

... dlatego usilnie staram sie otaczac kolorami - sciany w domu pomalowane mam na turkusowo, limonkowo i delikatny zolty :)) Uwielbiam kolorowe kwiaty, kolorowe obrazy, dodatki roznej masci ... To taka domowa terapia, zeby nie sfiksowac do konca, gdy przez wieksza czesc roku przez okno widac tylko szarosci hahaha
I o tym wlasnie jest moj ostatni scrap - popelniony do wlasnej mapki, ktora nie tak dawno obowiazywala w Art-Piaskownicy :))

I need a color



Tutaj mozecie obejrzec reszte mapkowych interpretacji - naprawde polecam, jest co ogladac ! :)))



A po ostatnich porzadkach - ekhe ekhe - czesc mojego miejsca pracy wyglada tak :



Taka moja prywatna sciana inspiracji hahaha A ostatnio lapie sie na tym, ze lubie obwieszac sciany swoimi scrapami i gapic sie na nie ... (??) nie to, zebym sie jakos specjalnie soba zachwycala hehe po prostu chyba kocham to, co robie ..... :)))


Milego dnia wszystkim :** Dziekuje za ogrom cieplych slow !

Buziolee :*
 

This Post has 11 Comments

19 marca 2010 09:38

Ha ha, skąd ja to znam :-)
Czasem mam wrazenie, że te moje pomarańczowe zasłonki w sypialni ratują mi zycie ;-)))
Pozdrawiam cieplutko - i chyba wreszcie wiosennie??
M.



19 marca 2010 09:42

aaaaa
jaki ja tam papier w jablka dojrzałam:))))



19 marca 2010 09:46

Co za kolory!!! Bomba !!!



19 marca 2010 10:43

Twoje papiery są boskie! Mam mnóstwo cudownych skojarzeń z nimi, kuchania mamy, wakacje, jedzenie w plenerze, a nawet morskie kliamty dzięki niebieskim paseczkom. Mam nadzieję, że zdołam je kupić.
Rzadko w zestawie podobają mi się wszystkie papiery - a w tym tak i jeszcze raz tak ;)



19 marca 2010 11:47

ło jezusiku - jak tam u Ciebie fantastycznie kolorowo!! Ahh też na wiosnę się spróbuję tak chociaż w części kolorowo urządzić :-)
a scrap jak zwykle super!!



19 marca 2010 12:23

Pięknie i kolorowo :) A scrap bosssssski :) No i papierki - cudne są :) Dzięki za nie :) Znaczy za ich stworzenie :)



19 marca 2010 13:13

też bym lubiła patrzeć na LOsy, gdybym takie fajne robiła (super optymistyczny kolorowy bałagan ;) na tym też - super!!!)

ps. bardzo podoba mi się patent z wieszakiem na spodnie/spódnicę! :)



19 marca 2010 13:15

Nowe papiery przecudne!!! super scrap i ekstra mapka. I ja sobie poscrapowałam ale dopiero dzisiaj znalazłam chwile.



19 marca 2010 14:24

Zdecydowanie podzielam Twoje upodobania! Od zawsze kocham kolory, a zwłaszcza te żywe,soczyste! Dlatego też tak uwielbiam Twoje prace;)
I powiem Ci że sama bardzo chętnie posiedziałabym w tym Twoim pokoiku i pogapiła się na te scrapy:)
Mapka czadowa, wykorzystałam, ale z marnym skutkiem bo pogonił mnie termin. Ale pewnie jeszcze nie raz użyję;) A ta nowa kolekcja papierów...Muma! Brak słów! Czuje się wiosnę!



19 marca 2010 21:01

Dziewczyny, dzieki wielkie za tyyyyle cieplych slow !

Asica aleee Ty masz oko hahaha :*

co do papierow, to baaardzo ciesze sie, ze Wam sie spodobaly :D:D :D bardzo, bardzo :D:D


Buzioleee :**


dul

25 marca 2010 22:24

cudowny, inspirujący ten kącik.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post