Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , , , , ,
 ___________________________

Nie pamietam kiedy ostatnio az tyle czasu siedzialam nad jednym scrapem, co wczoraj ... Kilkugodzinne przekladanie elementow z miejsca na miejsce o.O
Efekt nocnych poczynan ponizej :

just me


Literki sa przeszyte, czego pewnie na zdjeciu nie widac ;))) Scrap na bazie papieru z kolekcji Marie Antoinette :))


A w ramach dalszego przywolywania wiosny, obie z Oli produkujemy takie oto pokraki {mamy ich juz sztuk dwie ;)} :


ribbons spring wreath



Wianek - wiem, wiem, ze trudno w to uwierzyc, ale to jest wlasnie wianek ;) - powstal wg kursu House of Art - dokladnie tego :)) Nam oczywiscie tak fajnie nie wyszlo, ale i tak go lubimy [nooo ja na pewno hahaha ;)) ] .


Sciskam mocno :***
 

This Post has 9 Comments

20 marca 2010 16:10

:*



20 marca 2010 20:39

Przepiękny bałagan na scrapie :) Uwielbiam takie elementy niby porozrzucane przypadkowo, ale dokładnie przemyślane... Wszystko gra, kolory, dodatki - super całość!



20 marca 2010 21:29

Asica :**

JaMajka dziekuje ! :**



20 marca 2010 22:15

Zdecydowanie warto było zarwać nockę :)



21 marca 2010 20:49

boskie kolory! strasznie mi się ten scrap podoba-taki inny niż zwykle :)
Wianek tez superaśny :P wiosenny na maksa



21 marca 2010 20:56

jak ty to robisz tworząc taki bałagan na skrapie który potem i tak wygląda jakbys wszystko ułożyła na nim od niechcenia a na miejscu... a wianek na maxa wiosenny!! i nie martw się ja mój robiłam metodą prób i błędów...szkoda ze nie wiedziałam wcześniej o kursie na HOA:) było by prościej:)



22 marca 2010 07:21

Oglądałam dwa dni temu, ale szlag trafił mi internet i nie mogłam zostawić komentarza wcześniej... Super scrap - te kolorki :) Takie soczyste i pogodne. No i ten uporządkowany bałagan - to jest to, co lubię najbardziej :)



23 marca 2010 21:17

jesli ten scrap to Ty, to musisz miec kolorowa duszę. Ba, zreszta to widac w każdym przedstawieniu:)


dul

30 marca 2010 22:13

Jak dla mnie - super interpretacja tutoriala.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post