Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , , , ,
 _______________________________________

... w Art-piaskownicy przeganiamy zimę - jaskrawą zielenią, żywym pomarańczem, cynobrową żółcią i wiosenną bielą ... wszystko za sprawą Mamuty i jej edycji Graj w kolory . Tutaj możecie obejrzeć masę energetycznych prac naszej załogi :)))
Przeganiam zimę i ja - minialbumikiem na bazie kopert :

a little inspirations


Środek jeszcze pusty, czeka na wklejenie tego wszystkiego, co mnie inspiruje ... ciekawe zdjęcia, kolory, muzyka, słowa .... Sam pomysł chodził za mną już od dłuższego czasu :))) i ciągle tylko ten brak czasu na realizację wszystkich pomysłów ... ech ....


Zapomniałam wcześniej, więc pokazuję teraz swój ostatni obrazek z piaskownicowej Ulowej edycji cardliftu :)) Liftowałyśmy wtedy jedną z kartek tej pani :)))

kiss kiss




Buzioleee :***
 

This Post has 11 Comments

17 marca 2010 10:20

aaaa
u Ciebie zawsze tak socyście;)



17 marca 2010 10:32

ale śliczne i wiosenne prace! podobają mi się niesamowicie :)



17 marca 2010 10:56

Mumiaku Ty cała jesteś jak jedna wielka wiosna :)



17 marca 2010 11:19

Taaak... brak czasu... Coś o tym wiem :) A w głowie kłębią się pomysły :) Albumik na inspiracje baaaardzo mi się podoba :) Lubię taki nieuporządkowany styl :) Pozdrawiam ciepło (równocześnie obserwując śnieg za oknem, który jak gdyby nigdy nic sobie prószy, a przecież za parę dni ma być wiosna....)



17 marca 2010 12:08

love this one! its gorgeous



17 marca 2010 13:20

aleee okładka!!! boska!!!!



17 marca 2010 19:42

Ta praca to wiosna w całym rozkwicie! Jak zwykle jestem pod dużym wrażeniem!



17 marca 2010 21:18

ojej dzieki wielkie dziewczyny :**
UHKu kochany hahahaha :**
Tusia wspolczuje :/ teraz to i ja nawet nie chcialabym z powrotem sniegu, mimo ze snieg kocham ... u mnie juz prawie wiosna ... :)))

An Zeelmaekers thank you ! I`m glad that you like it ! Hugs :*



17 marca 2010 22:10

wracaj do Kraju - Tobie się uda i o stąd ją przegonić - na 1000%



18 marca 2010 21:48

Cynko :***



21 marca 2010 20:45

jak go ujrzałam to serce mi zabiło ......... nikt chyba tak kapitalne nie potrafił ująć te kolory w formę !!!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post