Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , , , , , ,
... jakis dziwny to byl sierpien - tak, jakby ktos pstryknal palcami a potem ... a potem nagle przyszedl wrzesien ... Czy tylko u mnie tak ??
Dzieje sie duuuzo, wiec to moze przez to ...
Glowe zaprzata mi tysiac spraw, wiec moze to dlatego ...
I scrapowac mi sie nie chcialo, a tak jakos .... powoli sie rozkrecam - ooo dzis na przyklad zrobilam scrapa, z ktorego jestem mega zadowolona [oj jak dawno tak nie mialam haha]... i mam taka cicha nadzieje, ze przed przeprowadzka zdaze tu jeszcze nawrzucac sporo prac ;)))
Dzis dwie. Piaskownicowe.

Pomaranczowy scrap wg nowej zabawy w Art-Piaskownicy - wszystko na ten temat tutaj.




... zadna rewelacja, zadowolona nie jestem {przewracam oczami}, mimo ze pomaranczowy to jeden z moich ulubionych scrapowych kolorow.


A wg tej mapki ....




.... zrobilam swoj pierwszy w zyciu magnes {of kors na nowa lodowke ;P }



... prawie wszystkie uzyte przeze mnie papiery pochodza z cudnej kolekcji ILS - Soczyste Lato - zaprojektowanej przez Ule :* Papiery okazaly sie idealne do slonecznego i radosnego magnesu [takie bylo zalozenie] - a hasla na nim maja przypominac mi o tym, co wazne ....



Reszta mapkowych prac tutaj :)


I to byloby tyle na dzis :)
Buziole :*
 

This Post has 11 Comments

6 września 2009 07:49

Uwielbiam Twoje prace, no uwielbiam i już :)
Do porannej kawy jak znalazł!!!
W tym stylu scrapowania jestes najlepsza na świecie i takie jest moje zdanie w tym temacie!

Uwielbiam, uwielbiam!!!

Miłej niedzieli!



6 września 2009 08:29

Muma, prace świetne! Fajnie, że już jesteś;)
Zapraszam do mnie po niespodziankę;)
http://zakreconaja.blogspot.com/



6 września 2009 08:33

Oj , z tym sierpniem to u mnie tak samo:(
Czekałam na Twój pomarańcz,i nie zawiodłam się:)Twoje skrapy dają takiego kopa jak dobra kawa!



6 września 2009 09:12

no jestes bo juz myslalam, ze zaginelas w akcji;)
świetne prace!!!
bardzo mi się podoba i scrap i magnesik:)
pozdrawiam:))



6 września 2009 10:37

I znów marudzenie :P ty nie jesteś zadowolona, ale inni się zachwycają ;) Więc chyba nie jest tak źle prawda?
Scrap świetny :)
Ale magnes podoba mi się najbardziej :)



6 września 2009 10:40

w pomarańczu Ci do twarzy :)



6 września 2009 16:15

wow, Madziu, jakie cuda! Piekne kolory, swietne kompzycje! No miodzio! wow!



6 września 2009 19:23

A lodówka spuchnie z dumy :)))



7 września 2009 11:51

a właśnie że rewelacja! i scrap i magnes:)



9 września 2009 14:17

Uroczo tu... i tak kolorowo... i takie cudenka tu mozna zobaczyc... pozdziwiam... i Pozdrawiam!!!



10 września 2009 21:27

rany, tego pomaranczowego nie widzialam wczesniej a jest zajebisty!! nie masz co go nie lubic, jak nie lubisz to mi daj, mnie sie podoba!!
boziole


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post