Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
7 komentarzy Szufladki : , ,
... troche ;) yyyy w kazdym badz razie usilnie staram sie ;))
Czytam.
Planuje.
Studiuje katalogi z meblami, tudziez z garnkami i z cala reszta temu podobna.
I mam przy tym mase nerwow, i mam przy tym mase dzikiej radosci. I tak sie to ze soba przeplata, ze czasami mam dosc ....
I do papieru mi daleko.
W planach mam album, ale raz, ze nie wybralam jeszcze zdjec, dwa - cala koncepcja zmienia mi sie conajmniej raz dziennie.
Kilka dni temu zrobilam scrapa [twor ponizej], ktory bardziej tak jakby zrobil sie sam ... I powiem jeszcze, ze daleko mi do samozadowolenia [hahaha] i lapie sie na tym, ze chcialabym inne scrapy robic, a tu guzik. Wszystkie wychodza tak samo.




Trzymajcie kciuki ;)
Buziole :*
 

This Post has 7 Comments

22 sierpnia 2009 08:42

to ja Cię pouwielbiam :D
CUDO!
i kciuki trzymam :-)



22 sierpnia 2009 11:11

po co Ci inne scrapy, skoro te już są świetne? :D



22 sierpnia 2009 11:27

Aj tam inne, te są niesamowite i bardzo Mumowe :)



22 sierpnia 2009 17:45

No nie Mumo,nie wszystkie wychodzą tak samo!Ten jest piękny.Mam prośbę:czy mogłabyś być dla siebie trochę mniej krytyczna?:)



22 sierpnia 2009 20:47

EJ, Muma, nie marudź;) Uwielbiam Twoje scrapy... UWIELBIAM!



25 sierpnia 2009 20:32

Cudniasty, soczyście kolorowy, przeradosny scrap!!!:D



31 sierpnia 2009 22:17

na na ana an

:*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post