Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , , , , ,
Kolejny mapkowiec - tym razem na potrzeby Art-Piaskownicy :) Mapka [przyznam sie nieskromnie, ze mojego autorstwa ;) ] i reszta prac do niej - tutaj :D



Baza - BoBunny [a mowilam, ze bedzie jeszcze? ;)) ], plus moje ukochane ostatnio BG oraz skrawek Fancy Pants. Reszta - jak zwykle ;))

Co do samego zdjecia - kolejne jedno z moich ulubionych - bylam wniebowzieta, kiedy udalo mi sie uchwycic wlasnie ten moment zabawy w chowanego na fotce :D:D rozczula mnie ta dziecieca naiwnosc - kiedy Oli jest pewna, ze samo zakrycie twarzy czyni ja niewidzialna dla nas ...
W doroslym swiecie juz nie ma tak latwo ;))


Slonecznego weekendu :**
 

This Post has 9 Comments

25 lipca 2009 00:40

Piękny scrap, te kolory !!! Masz niepowtarzalny styl który bardzo mi się podoba :)



25 lipca 2009 01:23

Encza ! to ja Ci powinnam takie rzeczy pisac hahaha ;p jako cicha fanka Twoich prac :))) dziekuje :***



25 lipca 2009 14:25

cudniasty!!!!!! no i te kolory - miodzio, uwielbiam:)



25 lipca 2009 20:01

Też mi się kolorki podobają baaaardzo :)))) Piękny !



25 lipca 2009 20:46

fantastyczna mapka!!!

fantastyczny scrap wg niej!!!

- i jak tu się teraz z nią zmierzyć ? :-D



25 lipca 2009 23:24

fantastyczny skrap!!!
a swoją drogą, żeby takie momenty uchwycić, to praktycznie należałoby aparatu z ręki nie wypuszczać... mnie zawsze uciekają...



27 lipca 2009 22:46

Ja też to zachowanie obserwuję u swoich dzieci:)Porafią sobie zakryć twarz dłońmi i już myślą,że ich nie widzę:)Albo zamkną oczka i proszą,żeby ich szukać:)Piękna jest ta ich naiwność.
Prace śliczne.Zresztą jak zwykle:)



29 lipca 2009 17:37

Love your pages!



13 sierpnia 2009 14:14

Przepiekny jest Twoj blog, taki przepełniony kolorami, Twoją cudniastą córeczką, entuzjazmem, energią !!! Gratuluje stylu i podziwiam !!!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post