Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : ,
... bo obie z Olka lubimy deszcz - a tak jakos - lubimy i juz ;)



Wczorajszy nocny spontan :) ... lubie takie scrapy robic - nieprzemyslane do konca, niedoukladane, ktore tak naprawde robia sie chyba same? Ja tylko przyklejam na kartke, co mi w lapki wpadnie hahaha co zreszta pewnie widac ;)))

:**

ps. zdjecie takie jakies ech :/

ps2. Aaaa i spiesze doniesc, ze u Mamuty candy jest :D:D ale nie zagladac - bo im mniej wpisow, tym wieksze szanse dla mnie hahaha ;))) :**
 

This Post has 9 Comments

29 lipca 2009 23:19

My z Natalką też lubimy deszcz, bo po co by były kalosze ? :)
Piękny scrap, jak widać nawet nie przemyślane prace wychodzą Ci perfekcyjnie.
Bardzo lubię Twój styl i tą łatwość łączenia kolorów.
Pozdrawiam :)


Anonimowy

30 lipca 2009 06:58

...a ja lubię Twoje scrapy
cudownie kolorowe
optymistyczne
wspaniałe
słoneczne - nawet gdy o deszczu!

urtica



30 lipca 2009 09:47

Scrap bardzo radosny mimo deszczu, a ja też lubię deszcz tylko ten cieplutki:)



30 lipca 2009 10:31

Bo Wam nawet deszcz pada słonecznie :)))) Samotworzące się scrapy dają największą przyjemność zarówno w tworzeniu jak i oglądaniu,zdecydowanie tak!



30 lipca 2009 10:40

witam zostawiam wyróżnienie:)



30 lipca 2009 17:16

fantastycznie lubicie!!!
Ola ma super minkę :-)))



30 lipca 2009 17:24

hahah,a to nie na tym polega ? kurcze..ja tez przyklejam jak popadnie ;P
efekty sa cudne -więc hasło na dziś: więcej chaosu !w życiu ;P



30 lipca 2009 20:10

ze niby co widac? co ty tam wiesz nie znasz sie!!
jest super i juz !!!

ps. tez l;ubie deszcz:)



3 sierpnia 2009 02:02

te Twoje łapki wynajdują świetne połączenia :}

Drysz również w deszczu się lubuję x}
nah nah nah


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post