Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
13 komentarzy Szufladki : , , , , ,
W ramach przeganiania zlego humoru i postepujacego nerwa ... siegam po farby, pedzle i ukochane kolorowe papiery ... Pomaga :)))
Wczoraj popelnilam moj pierwszy blejtram - spory, bo 30x30 . I juz wiem, ze jutro ide kupic kolejne hahaha

blejtram/canvas

Wczoraj powstal tez lift swietnej pracy Vee* . Wiadomo - we wszelkich liftach to ja raczej kiepska jestem, ale uparcie lifty lubie hehe, ale TO LO to musialam zliftowac koniecznie - do tego stopnia chwycilo mnie za serducho. Mnie wyszlo to [no i sie teraz rumienie ;) ]

our little star - lift

Buziole dla zagladaczy :** Ja ide na kawe hehe ;)
 

This Post has 13 Comments

13 maja 2009 14:13

Ajj... uwielbiam do Ciebie zaglądać :) Zawsze tu tak kolorowo i optymistycznie :D



13 maja 2009 14:21

ale śliczności:)



13 maja 2009 15:35

oba scrapy sa swiete!! rewelka



13 maja 2009 16:14

I za to Cię szczerze podziwiam :D



13 maja 2009 17:37

jejku! no normalnie uwielbiam te Twoje kolorowe prace! optymizm na maksa i to się chwali. :)



13 maja 2009 19:29

misiakowo...rewelkowo!!:)



13 maja 2009 19:29

no normalnie foch


pffffffffff



ide sobie



13 maja 2009 23:26

Genialne!!
Ja w "niewhumorze" rzewnie smęcę, a Ty tak kolorami!!!

PODZIWIAM!!!



14 maja 2009 12:02

Dawno mnie nie było, ale jak już jestem to pierwsze kroki skierowałam do Ciebie a tu szok normalnie... Jestem pod wrażeniem!!! Cuuuudownie tworzysz!!! Nie mogę się napatrzeć na Twoje scrapy!!!!

Mi na razie przeszło scrapowanie, teraz mam fazę czytania i cieszenia się wiosną:)

Pozdrawiam Cię baaardzo wiosennie:*



14 maja 2009 22:58

Your books are wonderful and so creative!



15 maja 2009 08:12

Od niedawna podziwiam Twoje prace i jestem ich wielką fanką!



15 maja 2009 09:54

Zliftowałam, dziękuję serdecznie :)
http://warsztat.pucia.pl/2009/05/15/mumowo/

Oczywiście mniej kolorowo i nie na blejtramie, tylko na papierze, ale jestem zadowolona, bo wypróbowałam sobie to co chciałam. Buziaki i czekam na więcej.



16 maja 2009 06:18

Ojej ... dziekuje za tyyyyyle cieplych slow ! W zly dzien Wasze komentarze sa lepsze od maziania farba ;)))

Zielona, Peninia, zielonooka, maj, nataly,rachel , Anita, cynka, Agii, kasiorkaa, Tores - Ogromnie dziekuje :***

Agii - ja Ci dam przeszlo ;))) Wracaj szybko z nowymi scrapami !! :**

kasiorkaa - ojej bardzo, bardzo mi milo :***

urban craft - many thanks !

Tores - bylam, widzialam - swietnie wyszedl Ci ten lift :))) Bardzo dziekuje :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post