Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
3 komentarzy Szufladki : , , , , ,
... na przyklad tak, jak dzis .... kiedy jestem mega zmeczona [malowanie i sprzatanie juz za mna], kiedy nie wiem, za co sie wziac - tyyyyle tego ... kiedy mam wrazenie, ze ciagle robie cos nie tak ... kiedy chcialabym byc akurat gdzie indziej a tu figa ... kiedy bla bla bla ...
... i o tym jest wlasnie moja praca na wyzwanie kolorystyczne Anai



Jak widac - kolory wybitnie nie moje, wiec wyszlo jak wyszlo ....
 

This Post has 3 Comments

12 maja 2009 18:26

Wyszło MUMA WYszło!!!!



12 maja 2009 20:53

zdjęcie bosssskie!!! a kolory nie mogą być być przecież zbyt wesołe przy takim tytule! całość świetna i podoba mi się ogromnie!!!



13 maja 2009 13:48

hhaha zabójcze zdjęcie, zabójcze:)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post