Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
13 komentarzy Szufladki : , , , ,
Wczorajszy scrap powstal w ramach odreagowywania zlych emocji .... wyszlo nieco koslawie, tu i owdzie krzywo ....
...niestety niektorych zachowan i niektorych ludzi moj mozdzek nie jest w stanie zrozumiec ... i zle mi z tym ....
Maraton scrapowy ma sie juz niestety ku koncowi - mapkujemy wlasnie juz do przedostatniej mapki - tym razem to mapka autorstwa Ibiska
Zrodlo inspiracji chyba widac golym okiem ? ;)

 

This Post has 13 Comments

24 marca 2009 09:07

ale fajny scrap! jaki kolorowy, radosny! prawdziwa JOY! Baaaaaaaaaardzo mi siepodoba :) te kolorowe arbki z boku, piekna zieleń, cudny turkus... różowe gujuje :) przepiękna praca.
Kolorami najlepiej jest odreagować mrok panujący do okoła... zawsze działa.



24 marca 2009 09:52

cudne kolorki i świetna kompozycja :)
czy ja już pisałam, że rozwijasz się w zastraszającym tempie?
pisałam :)
ale nie zaszkodzi napisać jeszcze raz :D:D:D
buziaki na chmurne-pochmurne dni ;*


Bea

24 marca 2009 09:54

Uwilbiam Twoją kolorową twórczość!!!
Nie da się wszystkiego zrozumieć, lepiej ominąć i iść dalej, swoja drogą. I tyle, tak mam z wąłsnego doświadczenia, bo próby zmienienia czegoś/kogoś wbrew temu/jemu staną się tylko źródłem frustracji :)



24 marca 2009 10:02

śliczny scrap, bardzo ładne kolorki, no śliczny :)



24 marca 2009 10:09

oj kochana widać widać :P
przystopuj,bo wiesz uczeń przegoni mistrza :P
ściskam ciepło



24 marca 2009 10:11

wiesz co.... zaniemówiłam
i zgadzam się recyma i nogami ze rozwijasz się w zastraszającym tempie :D
bardzo mi się podobają kolorki w scrapie są takie żyyyyywe :) jak wiosna, która nie chce nadejść



24 marca 2009 10:47

Ja dodam od siebie tylko tyle że bosko .Kolory cudne



24 marca 2009 11:10

Wyszło pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!!!!

Szkoda tylko, że tyle przed nim złego musiało się wydarzyć :(



24 marca 2009 11:16

Śliczny scrap, śliczne farbki, a dziwnym ludziom - dziękujemy! (Nie dałoby się ich, tak jak Marzanny, do morza???? )



24 marca 2009 13:06

czadowy scrap! jeden z najlepszych jakie ostatnio widziałam! radosny, kolorowy, pełen pozytywnej energii. twórczy i inspirujący!
och i ach ;)



24 marca 2009 13:06

Mam wrażenie, że Ty w ogóle nie sypiasz - tylko ciągle nad czymś pracujesz:) Mi samo rozłożenie materiałów na kartce zajmuje conajmniej kilka godzin, a Ty rach-ciach i proszę - kolejna extra praca!!!



25 marca 2009 12:49

Świetny. Taka energia i kolory, że nie można przejść obok niego obojętnie.



26 marca 2009 09:20

Muma Twoje prace są zachwycające, kolorowe, sympatyczne. Takie, ze nie można przejsć obojętnie. Poprostu rewelka !!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post