Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , , ,
W Art-Piaskownicy ruszyla kolejna zabawa - tym razem bawimy sie w scraplifty :-) Za sprawa Anny-Marii na scrapowa tapete wzielysmy scrapa Maine.
... ile ja sie nad swoim liftem nameczylam to moje hahaha Zapraszam Was rowniez do zmierzenia sie z tym scrapem - mimo wszystko zabawa przednia :D
Moj lift [pierwszy w zyciu ! hehe ] :





Same drzewka przerabialam kilkakrotnie i jakos nie mialam na nie koncepcji .... w koncu zdecydowalam sie na sprawdzony pomysl ;)

Milego wieczoru :-) Ja ide sie troche tworczo powyzywac ;)
 

This Post has 11 Comments

25 marca 2009 19:50

Sliczny, barwny, radosny scrap



25 marca 2009 20:01

Uwielbiam Twoje prace,sa swietne!



25 marca 2009 20:04

W ogóle nie widać, że to Twój pierwszy scraplift :)
Pięknie Ci wszystko wyszło...zresztą jak zwykle :)



25 marca 2009 20:14

Świetnie wyszło



25 marca 2009 20:40

Cud, miód i maliny !!!!!!!!!



25 marca 2009 20:51

Bo sprawdzony pomysł, to doskonały pomysł. Ale tu nie tylko pomysł doskonały. Wygląda to wszystko uroczo. Kusi mnie aby spróbować :)



26 marca 2009 09:26

Na kilometr widać, że to Twój lift:)!!!! Świetnie wyszukane fotki - z jednej perspektywy super widać tą rosnącą uśmiechniętą buziulkę:)


Anonimowy

26 marca 2009 13:46

Muma!!!!
jestem absolutną wielbicielką Twoich przepięknych, radosnych, kolorowych prac
każde Twoje guzikowe drzewko mnie zachwyca
każda chmurka na Twoich scrapach odsłania mi słońce:)
moje baterie się podładowują gdy patrzę na to co robisz!!!!
urtica


Anonimowy

26 marca 2009 18:42

"Przykro" mi Mumo,ale Cię trafiło:):):)Zostałaś wytypowana do nagrody Kreativ Blogger Award.Szczegóły u mnie na blogu:)



26 marca 2009 19:42

PIĘKNIE!!!!!!



29 marca 2009 21:54

Jowita - dziekuje :*

Kropelka - ojej dziekujee :*

rudlis - pierwszy, pierwszy hehe ;) dziekuje bardzo :*

elka - dziekuje :*

Brises - dziekuje :*

adda - ciesze sie ogromnie, ze jednak dalas sie skusic :D :D dziekuje za mile slowa :*

czarna_inez - :D dziekuje :*

urtica - ojej ..... dziekuje bardzo za tyleee cieplych slow - mnie sie wlasnie przez takie komentarze laduja baterie :) dziekuje :*

Edyta - hehehe dziekuje kochana ogromnie za to wyroznienie :*

cynka - dziekuje :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post