Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , ,
... filcowanie definitywnie mi nie wychodzi ... nie bo nie .... uparlo sie to to czy cos ... trzecie podejscie do ufilcowania pokrowca na telefon skonczylo sie ufilcowaniem skarpetopodobnego cosia ... i wiecie co? To chyba nie dla mnie [odkrywcza dzis jestem, ze szok ;) ].
Siedze wiec w scrapach, powoli wykanczam niespodzianki, mysle tez nad pierwszym albumikiem dla Olki [ po 8 mies. scrapowania chyba juz czas najwyzszy sie za to zabrac ;) ].
Poki co scrap wczorajszy - 30x30 - Bawimy sie w a ku-ku :




A wszystkim babeczkom z okazji ich dzisiejszego swieta wszystkiego naj naj i wielka buzka :*
 

This Post has 9 Comments

8 marca 2009 09:03

Kochana uszy do góry-zacznij od czegoś mniejszego :) ja na razie wyzywam się na filcowych kulkach na sucho i mokro.Można się nerwowo wyżyć i sobie ulżyć ;p - pokrowców jeszcze nie próbowałam hyhy

ale scrapowanie ci wychodzi i to rozpoznawalnie-masz swój styl na pewno :*



8 marca 2009 10:05

a ku-ku :)



8 marca 2009 10:37

dokładnie najważniejsze że piekne scrapy tworzysz .A co tam filc do filcu z nim



8 marca 2009 14:36

Scrap sliczny, radosny, wesoly, kolorowy - jak wiosna



8 marca 2009 16:13

Oglądam już piaty raz w powiększeniu i podziwiam za detale :)))



8 marca 2009 16:51

Muma nie poddawaj się !!
a nuż się uda za kolejnym razem ale anita ma racje sprobuj od mniejszych rzeczy :)
a scrapik jest swietny jest sporo w nim dodatków i jest kolorowy co mi się bardzo w nim podoba :)



8 marca 2009 20:02

Scrapy wychodzą Ci przepięknie! Widać, że wkładasz w nie wiele serca!



8 marca 2009 22:26

Powiało radosną wiosną:)



9 marca 2009 09:24

radośnie i ku wiośnie!!!!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post