Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
13 komentarzy Szufladki : ,
... zdjecie Olki zrobione jakis rok temu - raczej kiepskiej jakosci - wtedy wszelkie zdjecia robilismy jeszcze pozyczonym Photosmartem ... ale bardzo lubie to zdjecie :)
Macie czasami tak, ze COS chodzi za Wami pol dnia i nie daje spokoju? A no wlasnie - tak bylo wczoraj z tym scrapem - na okraglo chodzil mi po glowie .... Wiecie ja jeden scrap potrafie robic caaaaly wieczor - a tu co? Usiadlam w nocy - rach, ciach - i po godzinie mialam to [normalnie pobilam swoj rekord haha] :




Slonecznej niedzieli ! :)
 

This Post has 13 Comments

15 marca 2009 08:44

Ty to potrafisz robić scrapy naprawdę śliczne: kolorowe, ciepłe i dziecięce :)))
Niewiele dziewczyn potrafi tak świetnie dobrać dodatki, ozdobić.



15 marca 2009 08:48

Znaczy się "wena mumowa" nie dała spać? No i dobrze, bo znów mogę kolejne cudeńko pooglądać :)



15 marca 2009 08:52

Cudowny kolorowy scrap a te oczka rozbrajajace



15 marca 2009 09:07

a widzisz ja mam słoneczną niedzielę :D
ze ty też miałaś jeszcze wenę w nocy bo moja głowa to juz by padła
scrap jest fajny kolorowy i taki żywy podobac mi się :D



15 marca 2009 09:20

o rany ale energetyczny scrap



15 marca 2009 10:55

I oczy i butla rządza :) No i te kolory soczyste :)



15 marca 2009 12:33

Naprawdę lubię oglądać te Twoje cudnie kolorowe scrapy!:))



15 marca 2009 15:01

Piękny scrap :)
Kolory takie żywe i wesołe :)
a zdjęcie rzeczywiście boskie!!



15 marca 2009 17:19

Świetny :)

PS. Proszę wyłącz to paskudne wpisywanie literek żeby zostawić komentarz... strasznie mi to ułatwi życie ;) Chyba, że to zamierzony cel



15 marca 2009 20:54

super energetyczne scrapiki Twoje!!! I za to niech Ci dzięki będą Dobra Kobieto :-)))



17 marca 2009 08:20

rudlis
Brises
Jowita
joasiah
carrantuohill
nowalinka
Margaretka
Pejtoon
Zielona
cynka
kochane babeczki dziekuje Wam ogromnie za tyleeeee cieplych slow :* :* :* :*

Zielona - niestety te `literki` to zamierzony cel :( tez wolalabym zeby ich nie bylo, ale spamerzy nie spia :/ a ja mam juz dosc robienia z bloga slupa ogloszeniowego wrrrrr .... :*



17 marca 2009 10:12

u mnie za oknem szaro, a wolałabym żeby panowała tam atmosfery z Twoich prac; muszę się więc na nie napatrzyć i pożyczyć trochę pozytywnej energii, która z nich emanuje :)
(o doskonałej kompozycji to już nawet nie wspominam)



17 marca 2009 16:20

SentiMenti - dziekuje :* i przesylam wirtualnie multum pozytywnej energii :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post