Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
11 komentarzy Szufladki : , , ,
... zwlaszcza gdy chodzi o ciekawskiego swiata dwulatka ;)
Maraton scrapowy trwa - nowy tydzien, wiec i mapka nowa - tym razem mapkujemy do mapki autorstwa Brydzi.
Przyznaje, ze troche problemu z ta mapka mialam - najpierw problem z kolem, cyrkiel moj zadaniu nie sprostal, ale ostatecznie wybrnelam odrysowujac na bazie talerz i wycinajac recznie ;) potem okazalo sie, ze wcale sobie nie radze, jezeli chodzi o kompozycje z dwoma zdjeciami ... wiec mapke zmodyfikowalam troche po swojemu [mam nadzieje, ze zostanie mi to wybaczone] - dalej probowalam juz trzymac sie kurczowo mapki ;)




Ja wiem, ze jestem jakos ostatnio taka monotematyczna, jezeli chodzi o kolory lub dodatki, no ale coz - dopadla mnie taka faza i trzyma ;)
 

This Post has 11 Comments
Anonimowy

11 marca 2009 10:09

Muma!
to jest piękne!!!!!
cudowna interpretacja mapki
ach
och:)

urtica



11 marca 2009 11:06

Muma ty tez masz w dupie motorek? :P dawaj patent jak wciągasz kosmiczną energię?
ja dłubię i dłubię i zaraz w koszu wyląduje :P



11 marca 2009 11:19

Scrap cudny, super dobierasz kolory i dodatki - wiosna idzie wielkimi krokami dzieki Twoim pracom



11 marca 2009 11:43

świetny scrap! sowa cudowna! i napis też :) w ogóle bardzo mi siępodoba



11 marca 2009 15:30

Muma, Ty w żadnym wypadku nie wychodź z tej monotematyki! Ja zakochałam się w Twoich kolorowych poczynaniach. A interpretacja mapki? Cóż, gratulować pomysłów jedynie mogę!



11 marca 2009 17:35

Uwielbiam te Twoje prace - emanują z nich kolory radości i szczęścia!!!!!!

Choć za oknem jeszcze zimnawo to u Ciebie w głowie i sercu wiosna na całego!!!

Dzięki, że dzielisz się z nami tą radością!!:)



12 marca 2009 22:44

Po prostu sliczne



13 marca 2009 10:28

urtica - dziekuje ogromnie :*

anita22 - hahahaha dobra, dobra ;) Ty mi lepiej swoj patent zdradz - widzialam - u Ciebie na okraglo cos sie dzieje ;P buziaki :*

Jowita - dziekuje pieknie :*

mollik - dziekuje :*

Brises - ojej nawet nie wiesz jak milo czytac takie slowa w tak paskudny dzien ... dziekuje :*

czarna_inez - ojej ... dziekuje :* wiesz, tak czasami mysle, ze bez tych kolorow w swoich pracach to bym chyba krecka tu dostala ;) szaro, buro i znowu szaro .... buzka :*

Sepinroth - dziekuje :*



13 marca 2009 19:55

bardzo fajna interpretacja :)
ja swoje koło odrysowalam od pokrywki do gara ;)


Anonimowy

14 marca 2009 17:16

A mnie Pan Koślawe nóżki baaaaaaaaardzo się podoba!!!!!!!!!!!!:)



15 marca 2009 08:02

Barb - dziekuje :* heheh no widzisz jakie my pomyslowe jestesmy ;) :*

Edyta - hehe wlasnie mysle nad jakims towarzystwem dla Pana Koslawego, wiec moze kolejne kulkostworki powstana? ;) dziekuje bardzo :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post