Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , ,
Jakis czas temu powstala karteczka na urodziny pewnej przesympatycznej osobki z forum :)
Hmmm powiem szczerze, ze bylo to dla mnie nie lada wyzwanie, bo mialo byc kolorowo, radosnie, tak `po mumowemu`... ale wszystko tak, zeby i obdarowanej sie spodobalo ... A ze drzewko guzikowe tutaj tak jakos mi nie teges, wiec jest babeczka ... z guziolcami ... ;)



Dzis pierwsze niesmiale proby filcowania na mokro - trzymajcie kciuki hehe :*
 

This Post has 9 Comments

24 lutego 2009 20:03

Oo, babeczka z guzikami też jest super! Przypomniał mi się patent z tymi pętelkami z wstążki wystającymi spod spodu, bardzo to lubię.



24 lutego 2009 20:06

fajowa ta babeczka z guziołkami;)



24 lutego 2009 20:47

Babeczka ,świetna


Bea

24 lutego 2009 21:01

cudne ciacho!



24 lutego 2009 23:11

słodka babeczka!!! i taka mumowa!!!

:))))



25 lutego 2009 07:48

a dla mnie babkę to nie?? :P
super babeczka :) ale to ci juz chyba mówilam :D



25 lutego 2009 15:52

sliczna babeczka :)

trzymam kciuki za flicowanie, ale napewno świetnie Ci pójdzie )



25 lutego 2009 21:22

Tores --> ciesze sie, ze i babeczka Ci sie spodobala :D a te wstazkowe petelki to ja tez baaaardzo lubie i upycham gdzie sie da ;) dziekuje :*

zielonooka --> dziekuje :*

elka --> dziekuje :*

bea --> dziekuje :*

coco.nut --> haha dziekuje bardzo :*

joasiah --> hehe mowilas, mowilas :) dzieki :*

ulkasan --> ech cos na razie kiepsko idzie hehe ;) dziekuje bardzo :*


Anonimowy

5 marca 2009 10:28

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post