Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
16 komentarzy Szufladki : , , ,
... cd tematyki prezentowej, kolejna kartka [cos sie ostatnio rozkartkowalam ... ]. Kartka dla forumowej Cynki - w zamian za boska kartke z guzikiem [taka spontaniczna wymiana kartkowa nam sie tu zrodzila hehe ;) ] Wymeczona jak nie wiem co [przewracam oczami] .... a to drzewo przeszlo kilka metamorfoz nim stalo sie TAKIE .... najpierw bylo drzewkiem jablkowym [owoce z odbic folii babelkowej], potem bylo sobie drzewkiem guziolcowym ... hmmmm ... zeby na koniec stac sie tym, czym jest ....



Malowane i tuszami distress, i tuszem Ink It Up [nie wiedzialam, ze mozna, no ale jakos mozna ;) ] , na to miejscami warstwa malowana mazakami [bo nie wiem czemu, ale kolor tuszami wychodzi mi momentami blado, za blado :( ]..... A propo malowania - to sie nawet moj luby ostatnio pokusil o malowanie [tak, tak !] - wojowal tuszami az milo bylo patrzec :D moze go z czasem na scrapa namowie hahahaha :D

Hmmmm .... wczorajsze filcowanie na mokro klapa, no klapa normalnie ... Porwalam sie glupia na pokrowiec ... Wyszlo to to takie, ze hmmm ....... Za to mam trzy kulki ufilcowane na mokro hehe ;) Dzis probuje na sucho ... ;) Moze lepiej pojdzie :)

A na koniec wielki buziak dla Mollik i Cynki za przepiekne karteczki :* Jak obfoce to pokaze, poki co macam macam ..... ;)
 

This Post has 16 Comments

25 lutego 2009 23:45

ale się pozmieniało...

a karteczka bardzo fajna, ciekawie wykorzystany stempelek!!!



26 lutego 2009 06:36

ta wersja bardzo mi się podoba :D


Bea

26 lutego 2009 06:49

Ale urocza kartka!!! Z DRZEWKIEM!!! :)



26 lutego 2009 07:38

coco.nut --> hehe no wlasnie nie wiem czy nie wrocic do starego szablonu ;) dziekuje :*

Zielona --> ciesze sie ogromnie :D:D :*

Bea --> :) dziekuje slicznie :*



26 lutego 2009 08:30

Drzewko super ,takie insze ,stępelki cudne



26 lutego 2009 09:27

śliczna karteczka,taka kolorowa, bardzo pomysłowe drzewko ...

Nieudana próbą filcowania się nie przejmuj, następnym razem na pewno będzie lepiej :*



26 lutego 2009 10:00

Karteczka cudna, drzewko gęste i wypasione a dziewczynka świetnie pokolorowana! :)



26 lutego 2009 11:50

Karteczka cudowna, a drzewko powalilo mnie na kolana



26 lutego 2009 12:28

Elka --> dziekuje pieknie :*

mamuta --> dziekujeeee pieknie :* pees. cosik ufilcowalam, haha, pokaze niebawem ;) :*

nowalinka --> dziekujeeeee :* :*

jowita --> ojej dziekuje pieknie :*


Anonimowy

26 lutego 2009 12:57

jenki to jest dopiero cudo jak ci zazdroszcze takiego talentu sciskam ula z michalkiem



26 lutego 2009 13:10

No nieee!!!! Rok 2009 należy jak widać do mumy:) Normalnie się rozkręciłaś i co praca to normalnie szok!!! Nie wiem jak innym ale mi oczy wyłażą z podziwu !!!!!!!
A moja wena stoi gdzieś na bocznicy i ma mnie w nosie:)

Pozdrawiam i Wirtualne Buziole przesyłam dla Mega Zdolnej Scraperki!!!:)



26 lutego 2009 13:21

eee fajnie Ci ta kartka wyszła ;)



26 lutego 2009 15:25

A mi się te "blade tusze" bardzo podobają :)))



26 lutego 2009 22:27

hej!
piekne rzeczy tworzysz, Twoje drzewka z guziczkami sa fenomenalne, a ta karteczka.. cudooo :)
no, a poza tym to sie chcialam przywitac, bo pierwszy raz dzisiaj tu do Ciebie dotarlam!!:)
pozdrawiam z pol-wsch Anglii!!!!



27 lutego 2009 04:59

Ula --> oj Ulus ... :* ciesze sie ogromnie, ze Ci sie podoba :D calusy dla Was :*

czarna_inez --> o_O lo matko za te slowa to ja Cie normalnie na sile uszczesliwie filcowym scrapuchem made by Muma :D podeslij mi tylko adres na maila :) calusy wielgasnie :* pees. i do roboty, kochana, do roboty ! ;) :*

maj --> ja wlasnie wole mocniejsze kolory, bo mi te `blade` troche nie pasuja .... :) dziekuje :*

Kaszellek --> witaj :D ojej ciesze sie ogromnie, ze do mnie dotarlas :D i ze Ci sie podoba :D dziekuje bardzo i pozdrawiam cieplutko :*



27 lutego 2009 05:00

Drycha --> dzieki wielkie :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post