Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , ,
Znowu nazbierala mi sie masa zaleglosci .... Za malo czasu na to wszystko :( ...
Dzis polecial do Anity22 zrobiony specjalnie dla niej komplecik - tym razem w zieleniach - i jest w nim wszystko to, co wydawalo mi sie, ze Anita lubi - czyli drewniana litera swojego imienia, troche czerwonego i czarnego brokatu, cekiny, sowa ... no i kolor zielony :D
Uwaga, troche zdjec kiepskiej jakosci, bo robione na szybcika rano przed wysylka :













Jak widac, to jest mega scrapucho buahahaha [bo M. w szale tworczym zle przyciela baze :/ ] ...
Kolorowe karteczki dodatkowo pociagniete tuszem, zeby tak nie bily po oczach ;p
 

This Post has 12 Comments

21 stycznia 2009 15:41

obśliniłam już monitor i teraz czekam z niecierpliwością :P hyhyyhy.Tak jest wszystko co Anita lubi najbardziej młaaaa :*



21 stycznia 2009 16:01

Mrrr, fajniutkie to... Scrapucho w szczególności ;)

Anita, zazdroszczę Ci ;]



21 stycznia 2009 16:35

śliczne!! i znów sowa :D uwilebiam je i mogłabym cały czas je podziwiać :D



21 stycznia 2009 17:01

śliczne śliczne ;*



21 stycznia 2009 20:30

anita22 --> ha !! ale sie ciesze, ze Ci sie spodobalo :D:D :*

juunka, mollik, mamajudo --> dzieki dziewczyny dzieki - cmok cmok dla kazdej :* :*



21 stycznia 2009 21:33

hehe rzeczywiście duże scrapucho



21 stycznia 2009 22:42

Drycha --> hehe a no takie wyszlo ;P :*


Anonimowy

22 stycznia 2009 21:38

Jakim krokiem szłabyś na koniec świata słuchając Nirvany?:)Też ich kidyś lubiłam,ale przyznaję,że troszkę mnie przygnębiała ich muzyka.Jest w niej smutek...A może tylko ja to tak odczuwam...
Sówki boskie.I nie czepiaj się różowego:)Może i źle Ci się z nim pracuje,ale ładne rzeczy wychodzą!
Trzymaj się ciepło.



22 stycznia 2009 22:14

Edyta --> smutek jest - ja czasami siedze, slucham i wyje .... i mam tak od lat ;)
Dziekuje za kazde cieple slowko - ciesze sie, ze podobaja Ci sie moje sowy :D Calusy :*



23 stycznia 2009 12:46

OOOOOOOOn pikne zkładeczka i skrapuszko



23 stycznia 2009 14:53

elka dziekuje bardzo :* :*


Anonimowy

23 lutego 2009 18:45

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post