Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
6 komentarzy Szufladki : ,
Do nowej zabawy blogowej zaprosila mnie Magda Dziekuje dziekuje :*
Zasady zabawy pozwolilam sobie skopiowac od Magdy :

1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja, która wybrała taki utwór: Massive Attack - TearDrop.mp3


Hmmmm ... no to jedziemy ;)
Jest taka jedna piosenka, taki jeden utwor, ktoremu jestem wierna juz od jakichs 8 lat [tak, tak, czas pedzi jak szalony] .... i to ten utwor zabralabym ze soba wszedzie, na bezludna wyspe tez [ten, jak i inne kawalki tego zespolu :) ] ... wspomnienia? skojarzenia? Wlasnie ten zapach mlodosci [taki inny od tego jaki dzis hehe] ... i jeszcze cos ... i jeszcze ;P
Rzadko mam tak, ze jakas piosenka uslyszana raz zostaje ze mna na lata, wiec to na pewno to :




A do dalszej zabawy typuje :
- mamejudo
- monikejacka
- mollik
- joasieh

No to ja dziekuje za uwage :*
 

This Post has 6 Comments

19 stycznia 2009 20:15

Dziękuję za wytypowanie mnie do zabawy :) jak trochę pomyślę i coś wymyślę, to odpowiem u siebie :D


Anonimowy

19 stycznia 2009 21:25

sliczna piosenka jak widac kazdy ma swoje wspaniale wspomnienia ktore wlasnie przy muzyce najlepiej sie uwidaczniaja pozdrawiam



19 stycznia 2009 22:02

Nooo, ja też pewnie celowałabym w Smells Like ;] Świetny kawałek ;D



19 stycznia 2009 23:04

"ten film jest niedostępny w Twoim kraju lub domenie" sobie nie posłucham :P



21 stycznia 2009 15:36

Drycha --> o kurcze :( mnie sie tez tak czasem wyswietla jak chce na tubie polskich piosenek sobie posluchac :/


Anonimowy

23 lutego 2009 18:45

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post