Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , ,
Ja sie wlasnie specjalizuje w robieniu scrapuszek ;) I dla kogos, komu rzadko kiedy uda sie cos uciac prosto, to jest nie lada wyzwanie buahahaha naprawde ;)
Dwa pierwsze scrapuszka malo udane, na pewno nie ostatnie, bo mam juz mase pomyslow na nowe, miejmy nadzieje bardziej udane ;)Poki co pierwsze dwa :


To czarne to brokat w kleju, do tego cekiny [uuu nigdy wiecej] i takie tyci tyci kropki akrylowe [tez nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek pokusze sie o ich uzycie]

 

This Post has 8 Comments

6 stycznia 2009 07:06

Piękne te scrapuszka :D
Szczególnie to drugie :) Bardzo mi się podoba!
pozdrawiam :*



6 stycznia 2009 07:43

wow, zwlaszcza pierwsza jest cudna:D:D:D
caluje z rana z bieguna polnocnego;)

u nas na minusie 20...



6 stycznia 2009 07:51

Mmm, śliczne scrapucha ;]



6 stycznia 2009 08:35

boskie scrapucho -kolorki moje ukochane :P ahhh przytuliłaby mamusia Anita do serducha takie scrapucho ;P


Anonimowy

6 stycznia 2009 11:35

Mumko,ten notesik na postanowienia noworoczne REWELACYJNY!!!!!!!!!Ale Ty pracy w niego musiałaś włożyć!Zdolna dziewczynka:)



6 stycznia 2009 14:04

kobieto co ty chcesz od nich :D
normalnie są bombastyczne
ja poprosze o jeden
poloze na biurku i bede wzdychac :D



6 stycznia 2009 14:39

och Ty ;p
cekiny i brokat to to, co Dryszka lubi bardzo
kropeczki będę miała za niedługo xD


nie znasz sie :hahaha:



6 stycznia 2009 17:07

A mnie strasznie podobają się Twoje scrapuszka!!! I domagam się ich więcej ;P
Świetnie ozdabiasz drzewka na swoich pracach!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post