Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
16 komentarzy Szufladki : , , ,
Na ten Nowy Rok mialam nie miec zadnych postanowien - bo przeciez i tak z ich realizacja bywalo u mnie roznie ... no dobra ... bywalo kiepsko ... Ale kilka dni temu wpadl mi w oko pomysl czarnej_inez - a dokladniej jej notes z postanowieniami na Nowy Rok. I tak mi sie ten pomysl spodobal, ze postanowilam skleic sobie cosik podobnego - pomysl kapitalny, bo mozliwosc uzupelniania notesu wraz z wypelnionymi postanowieniami jest baaaardzo kuszaca ;) wiec moze tym razem sie uda ? ...
Notes zaczety jeszcze w starym roku, skonczony juz w nowym - o wymiarach 15x14 cm. Na kazdej stronie jedno postanowienie i miejsce do notatek wlasnych ;) moze to mnie jakos zmobilizuje, zeby sie w koncu wziac za siebie Hahaha

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 16 Comments

1 stycznia 2009 20:41

sympatyczny jest :)

powodzenia!



1 stycznia 2009 20:46

Bardzo fajny :D



1 stycznia 2009 20:56

Kolorowy i pełny optymizmu!!!Piękny!Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!!!



1 stycznia 2009 21:16

wspaniały pomysł z takim notesem! moje postanowienia spisałam na zwykłej karteczce... już wiem co powstanie jako pierwsza rzecz po moim powrocie do mojego scrapowego kącika :)
życzę powodzenia i wytrwaości w realizowaniu postanowień!



1 stycznia 2009 21:39

bardzo fajny!!! kolorowy, radosny,optymistyczny...



1 stycznia 2009 21:49

Fajny pomysł :)))
A wykonanie pierwsza klasa ;P Opymistyczne kolorki, więc Twoje postanowienia powinny się zrealizować! Tego Tobie życzę w tym Nowym Roku :)



2 stycznia 2009 13:05

wow, Mumus, cudne to jest!
buziaki noworoczne!



2 stycznia 2009 16:42

No w końcu jest:) Jak przeczytałam u mnie, że robisz swój to czekam i czekam i myślałam, że się nie doczekam prezentacji Twojego:)

Eeee no koleżanka pojechała po całości!!! Mój postanownik przy Twoim to się schować może do szuflady na cały rok :)))

Aż bije z niego optymizm autora!!!

Z całego serca życzę aby wszystkie postanowienia udało się spełnić!!!!

Pod koniec roku zobaczymy jak wyglądają nasze notesy wypełnione. Mam nadzieję, że się pochwalisz środkiem również za rok?:) Ja mam taki zamiar - to dodatkowo daje mi kopa, żeby było co pokazać, hehe:)

Życzę wytrwałości i Buziole Noworoczne przesyłam!!!:*



3 stycznia 2009 01:16

To jest świetne! Ja proponuje jeszcze w ramach optymistycznego początku roku zrobic cos podobnego na sukcesy, zeby za rok o tej porze przejrzec stary notes i zachwycic sie ilez to sie dokonalo w starym roku.
Karolina/Winsford



3 stycznia 2009 17:28

świetny pomysł, chyba zgapię ;). Wykonanie fantastyczne. Życzę aby wszystkie postanowienia się zrealizowały ;)



3 stycznia 2009 22:25

fantastycznie wykonany, radosny i optymistyczny, aż chce się postanawiać!!!



3 stycznia 2009 22:37

Dziewczyny dzieki wielkie :* :* :* to dla mnie mega szok, ze sie komukolwiek podoba to, co robie :) bo ja do tych swoich wypocin podchodze baaaaaardzo krytycznie i rzadko co mi sie podoba ;)
Buziak wielki dla kazdej z Was z osobna :*

czarna_inez --> hehe a jakze ;) swietny pomysl :D :*

Karolina --> pomysl pierwsza klasa :D trza pomyslec nad tym i skleic cosik takiego hehe :) :*



4 stycznia 2009 12:26

kurcze kochana ty to masz pomysly tylko zazdroscic ale za to jakas mobilizacja test sciskam serdecznie i zapraszam w koncu do siebie :)))



6 stycznia 2009 08:34

o ja cie ! ale boski.jaki optymistyczny! w takim optymistycznym wszystkie postanowienia się spełniają :)



8 stycznia 2009 16:30

Świetny notes postanowieniowy!!!!!!!!!!!! Kolorki przefantastyczne!!!!



24 stycznia 2009 15:43

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am still tempted to say: really good!
runescape gold


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post