Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
26 komentarzy Szufladki : , , ,
... jako ze dzien byl ... taki jakis dziwny ... szary, smetny i pelen zlych wiesci ... wiec wieczorem w ramach odreagowywania zrobilam sobie zapisnik - na przekor nastrojowi radosny i tchnacy optymizmem - do zapisywania samych [mam nadzieje] dobrych rzeczy ... Koniec wiec z zapisywaniem gdzie popadnie buahahaha ;)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Wiem, wiem - fotki sa koszmarne - zrobilam mase zdjec i wszystkie byly raczej na nieee :/ Jutro - o ile mi tylko Dziecie na to pozwoli - postaram sie zrobic lepsza fotke :) W rzeczywistosci notes wyglada bardzo fajnie [to pisze ja - ktorej rzadko kiedy podobaja sie prace wlasne hehehe ;)].
Aaaaa z okazji tego, ze lada chwila stuknie mi magiczny 1000 na liczniku [to dzieki Wam :*] tak sobie pomyslalam, ze zrobie jeszcze jeden taki zapisnik [lub baaardzo podobny], ktory poleci w styczniu do osoby wylosowanej. Warunek - wpis pod postem [to chyba standard nie?] do - powiedzmy - czwartku do godz zero zero :) Losowanie w pt [wszystko w lapkach Oli ;)], wyniki tego samego dnia wieczorem :D
Boszzz ale sie rozpisalam :) No to szczescia zycze :)PA :*

EDIT: wstawilam nowe zdjecie :)
 

This Post has 26 Comments
Anonimowy

16 grudnia 2008 07:34

O to ja bardzo chętnie przyjmę taki śliczny, optymistyczny zapiśnik.
Pozdrawiam
Makneta



16 grudnia 2008 08:26

tak z ciekawości: drzewko to stempel?



16 grudnia 2008 08:28

Drycha --> tak :)



16 grudnia 2008 09:15

łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa boski jest :O chciałabym umeić tak łądnei operować guzikami :D



16 grudnia 2008 09:47

Czyli mam szansę??? Ten zapiśnik cuuudny jest absolutnie!!! Tak radosny, że od samego patrzenia się jakoś lepiej robi... :)))



16 grudnia 2008 10:08

no no kolezanko
pojechalas po bandzie
ale staje w kolejce po zapisnik :)



16 grudnia 2008 10:39

piękny! i naprawdę optymistyczny :) staję w kolejce a jak! ;)



16 grudnia 2008 12:45

Ustawiam się w kolejce po śliczny zapiśnik :)


Anonimowy

16 grudnia 2008 14:54

to ja tyż skromniutko się ustawię w ogonku jolutka123



16 grudnia 2008 16:21

Śliczny jest :)



16 grudnia 2008 21:18

świetny ten zapisnik - fajne kolory, idealny na poprawienie humoru :) :)
to ja tez ustawiam się w kolejce :) :)



16 grudnia 2008 21:37

no nie odmówię sobie takiej przyjemności i spróbuję, może mi się poszczęści, cudowny jest ten zapiśnik



17 grudnia 2008 08:58

faktycznie- bardzo optymistyczny-aż mi się mój kiepski humor poprawił- drzewo guzikowe- rządzi:)


Anonimowy

17 grudnia 2008 14:30

ja tez chce taki!!!!!!!!!!!! Olus pamietaj masz ciocie wylosowac mam nadzieje ze zalapalam sie jeszcze na ten konkursik sciskam ula z michalkiem



17 grudnia 2008 18:34

Ojacie!!!!
może mnie się uda wylosować....
kapitalny jest :D

to mówiłam ja, forumowe czarneoczy



17 grudnia 2008 21:24

aaale śliczny :)
może jakimś cudem mnie się poszczęści?
staję w kolejce :)


Anonimowy

17 grudnia 2008 22:37

Mumus, naprawde piekne robisz te scrpay! podziiwiam tym bardziej, ze masz Oli! Ja bym przy Pawelku nie dala rady! Brawa wielkie Kochana!
MaryPOP



17 grudnia 2008 22:44

Mary --> aaa dziekuje dziekuje :* teraz siedze czerwona i paszcza mi sie cieszy :D nie no ja przy Olce tez bym rady nie dala, buahaha, dlatego siedze po nocach ;) Calusy :*

Ula --> oczywiscie, ze sie jeszcze na konkurs zalapalas :*

Dziewczyny dzieki, naprawde, nie sadzilam nawet, ze taki odzew bedzie i tyle chetnych :D trza chyba pomyslec o jakichs dodatkowych nagrodach ;)



18 grudnia 2008 10:03

Widzę, że Twoja stronka zmieniła image:) Ślicznie jest - tasiemnkowo kolorowo - baaardzo mi sie podoba!!!

A w ogóle Ty to ciągle kochana narzekasz, że czasu nie masz a tu proszę - ciągle jakieś nowości! Ale skoro wstaje się o 5 rano no to się ma!

Poza tym piękny ten notatnik - i guzikowe drzewo znowu!!! Piękności!!!

:*



18 grudnia 2008 11:22

śliczny notesik!!!!! ja też taki chcę ;D pasowałby do PIĘKNEJ i CUDNEJ i BARDZO NIESPODZIANKOWEJ karteczki jaką dostałam :) DZIĘKUJĘ!!! teraz sobie stoi na honorowym miejscu na biureczku :)


Anonimowy

18 grudnia 2008 13:36

super zapiśnik, kiedy ja bedę robić takie cuda :(



18 grudnia 2008 20:25

ja też bym chciała takie cudo mieć,bo nie mam zapiśnika,bo ten bardzo przypadł mi do gustu ,bo ma najradośniejsze kolory w bardzo szarne dni,które teraz są :),bo jest od Ciebie,a Ty masz dobre serce :)
pozdr.
zaglądam tu często,zalogowana na swoim blogu albo nie,w każdym razie najpierw tu potem na forum



18 grudnia 2008 23:14

czarna inez --> aaa dziekuje dziekuje :* wiesz, juz te wszystkie bloggerskie szablony zaczynaly mi niezle dzialac na nerwy ;) powiem Ci po cichu, ze ja czasami wstaje nawet o 3.30 [czyli Waszej 4.30], ale to rzadko, bo spioch jestem hehehe ;) :*

mollik --> ciesze sie, ze udalo mi sie zrobic Ci niespodzianke :D :D :*

samara84 --> dziekuje bardzoooo :*

monikajacka --> kochana, dziekuje Ci bardzoooooooo za wszystkie cieple slowa i za piekny magnesik :* :* :* :* normalnie wzruszylas mnie tym dobrym sercem ... :*



18 grudnia 2008 23:16

zapomnialam dodac, ze losy juz zrobione i teraz tylko czekac zostalo az sie Oli obudzi, zje sniadanie i raczy poudawac przez chwile maszyne losujaca ;) Dzieki dziewczyny za tak duzy odzew - normalnie nie spodziewalam sie :*


Anonimowy

19 grudnia 2008 22:46

No dobrze, widzę że Zapisnik już rozdysponowany, ale i tak napiszę, że ślicznościowy



28 grudnia 2008 21:43

Aga --> no widzisz, spoznilas sie troche :((
dziekuje :* :*
calusy dla Ciebie i dla Ani :* :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post