Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
4 komentarzy Szufladki :
... sa takie, ze otrzymalam kolejne blogowe wyroznienie - kolejny raz od Joasih . Dziekuje Ci kochana :* Znaczek, jak i ogolne wiadomosci, pozwolilam sobie skopiowac bezczelnie ze strony Joasi ;P :

darmowy hosting obrazków

1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy:
- Twoja pierwsza miłość
- Coś co sprawiło że serce ci zamarło
- Przedmioty bliskie sercu

- Moja pierwsza milosc? Sympatyczny piegusek z przedszkola, buahahaha, bodajze Patryk mial na imie lub jakos tak podobnie ;)
- ... zamiera mi za kazdym razem, gdy czytam/slysze zle wiesci ...
- ... troche tego jest ;) poupychane po pudlach, pudelkach. Najczesciej jakies pamiatki z dziecinstwa, ze szkoly, stare pamietniki lub rzeczy zwiazane z Olka - np pierwszy smoczek, karta ciazy etc.

Wyroznienie przekazuje dalej dla :
- Mary
- Mamyjudo
- Barb
- Mollik
- Coco.nut
- Jasz
- Monikijackiej


Druga dobra wiesc jest taka, ze ruszyl juz nowy polski wortal dla scraperek pod nazwa I LOWE SCRAP.

Image Hosted by ImageShack.us

Jak pisze sama Nulka :
I lowe SCRAP skupia grupę pasjonatek scrapbookingu, która kocha to co robi i która z radością się tą pasją dzieli. Znajdziecie więc wkrótce tam coraz więcej kursów, artykułów, zdjęć i porad. I co ważne, już niebawem pierwsza polska kolekcja papierów. Polska całą sobą, począwszy od pomysłu poprzez projekt aż po druk i dystrybucję!


Jestem pod wrazeniem inicjatywy i trzymam z calych sil paluchy za sukces wortalu. W zwiazku z wydarzeniem u Nulki slodkie candy ... ech zeby choc tak raz miec szczescie ;)
 

This Post has 4 Comments
Anonimowy

18 grudnia 2008 10:15

no to dzieki:D widze ,z e musze rozwinac dzialanosc bloga hihihi:D buziaki:D


Anonimowy

18 grudnia 2008 18:09

ja tez mam nadzieje ze ten portal osiagnie sukces i bede mogla wiecej ogladac twoich cudownych prac :) sciskam



18 grudnia 2008 22:46

Dziękuję bardzo za wyróżnienie!!! Bardzo mi miło, że pamiętałaś tak o mnie... :*



19 grudnia 2008 19:18

aaaAle niespodzianka mnie spotkała :) dziękuję za wyróżnienie :) to moje pierwsze :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post